رونمایی از دو محصول جدید دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

به گزارش روش سئو، با حضور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از دو محصول جدید شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی رونمایی گردید و قرارداد همکاری بین یک شرکت دانش بنیان و شرکت سداد بانک ملی ایران به امضا رسید.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در پانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت مالی(بانک، بیمه و بورس) ۲۰ شرکت دانش بنیان در پاویونی که با حمایت صندوق نوآوری برگزار شده است، دستاوردها و توانمندی های خود در حوزه مالی به معرض نمایش گذاشته اند.
در این نمایشگاه از محصولات جدید دو شرکت دانش بنیان با حضور دکتر خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی گردید.
“زیرساخت ابری سیستم یا «کوبیت»” یکی از این محصولات است. این محصول مجموعه ای از سامانه های کمکی مانند ابزار احراز هویت و صدور گواهی و… است. این محصول بستری است که مشتریان را قادر می سازد تا برنامه های تجاری را بدون احتیاج به ساخت و نگهداری زیرساخت، توسعه دهند و اجرا و مدیریت کنند.
دومین محصول”سامانه بانکداری دیجیتال «آدانیوم»” است. این سامانه با تمرکز بر نیازهای مشتریان حقوقی و شرکتی، از پنج سال قبل در اکوسیستم بانکی فعال گشته است و در ۶ بانک آینده، پارسیان، شهر، کارآفرین، کشاورزی و موسسه اعتباری نور، به ده ها هزار شرکت و بیشتر از دو میلیون کاربر بانکی خدمات رسانی می کند.
خصوصیت بارز فنی این محصول، استفاده از امضای دیجیتال بعنوان شیوه اصلی احراز اصالت درخواست ها است که بدین وسیله بالاترین حد امنیت و انکارناپذیری در تراکنش های دیجیتالی فراهم می شود و به بانک امکان می دهد تا با مدیریت مناسب ریسک، محدودیت سقف های مرسوم در تراکنش های غیرحضوری را مطابق نیازهای کسب و کار و مشتریان حقوقی کم کند.
همینطور قرارداد همکاری بین دو شرکت بخش خصوصی با هدف ساماندهی صندوق های فروشگاهی در محل پاویون صندوق نوآوری و شکوفایی به امضا رسید.

منبع: