روغن كمپرسور چیست؟

نگهداری و رسیدگی به کمپرسورها که تعویض روغن از مهم ترین اقدامات در جهت بالا بردن روانکاوی سیستم های داخلی کمپرسور می باشد.

در واحدهای تولیدی کمپرسور هرچند جزو دستگاه های اصلی و به عنوان قسمت اصلی محسوب نمی شود ,اما می توان گفت کمپرسور خود تنهایی به عنوان قلب تپنده تمام دستگاه ها و تجهیزات واحد تولیدی به شمار می رود , ازاین رو نگهداری و رسیدگی به کمپرسورها که تعویض روغن از مهم ترین اقدامات در جهت بالا بردن روانکاوی سیستم های داخلی کمپرسور می باشد . شما سیستم برودتی یک سردخانه را در نظر بگیرید , اگر در این واحد عملیات تعویض روغن کمپرسور به موقع انجام پذیرد از آسیب ها و هزینه های ناشی از درست کار نکردن سیستم و تجهیزات خنک کننده جلوگیری می شود.

 

شرکت روانکاو ماهان در ادامه این مطلب به شما اطلاعاتی در مورد روغن کمپرسورماهان ارائه می دهد. شما با مطالعه این مقاله اطلاعات مفید و بسیار کاربردی کسب خواهید کرد , پس پیشنهاد می کنیم تا آخر مطلب را مطالعه فرمایید .

تماس با ما :

شماره تماس : ۷۴۳۰۴-۰۲۱

شماره تماس : ۲۲۰۲۰۰۵۸-۰۲۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۳۱۷۸۳۷۷

وب سایت : https://mahanlube.com

یک سیستم سرمایشی برای بازدهی بالا و کارکرد صحیح نیازمند روغن کاری صحیح و اصولی با یک روغن با کیفیت می باشد . که غافل شدن از این موضوع می تواند خسارات زیادی برای سیستم به وجود آورد. کسانی که قصد خرید و تهیه روغن کمپرسور دارند می توانند از شرکت تولید کننده تجهیزات پرس و جو کرده و به توصیه آن شرکت ها عمل نمایند .جالب است بدانید که روغن کمپرسور باعث تسهیل حرکت قطعات مکانیکی بر روی همدیگر می شود . و همواره با ایجاد لایه ای بسیار نازک از قطعات محافظت می نماید .

چون با تهیه روغن با کیفیت و مناسب از حرکت راحت و روان قطعات مکانیکی برروی هم اطمینان حاصل نمایید . سیستم های برودتی به خصوص سردخانه ها می توانند از شرکت روانکار ماهان انواع روغن کمپرسور و مناسب برای تجهیزات برودتی خود را تهیه نمایند

مزایای استفاده از روغن کمپرسور

 

در ادامه مطلب با مزایای استفاده از روغن کمپرسور روانکار ماهان در کمپرسورها آشنا می شوید.

از مهم ترین و خاص ترین ویژه گی روغن کمپرسور ماهان این است که در صورت مخلوط شدن با دیگر روغن ها در کارکرد سیستم اخلال ایجاد نمی کند .

از آنجایی که در ترکیب این روغن ویسکوتیزه استاندارد به کار رفته است , این ترکیب از رقیق شدن بیش از اندازه روغن در سیستم جلوگیری می کند که این مزیت انجام روغن کاری قطعات به مدت طولانی را امکان پذیر کرده است .

توجه داشته باشید در صورتی که روغن کمپرسور دارای ویسکوتیزه استاندارد نباشد کارایی خود را برای روانکاوی قطعات سیستم از دست می دهد . در چنین شرایطی باید دقت داشته باشید تا از مقدار روغن کم نشود و در صورت کم شدن سریع باید روغن اضافه کرد . در غیر این صورت سیستم متحمل ضررهایی خواهد شد . استفاده از روغن کمپرسور بیتزر BSE170 را توسیه می کنیم .

ویژه گی های روغن کمپرسور روانکار ماهان

  • امکان مخلوط شدن با سایر روغن ها که باید بر طبق دستور العمل انجام پذیرد .
  • با روغن کمپرسور استقامت و اصطکاک قطعات یدکی سیستم بالا می رود
  • روغن کمپرسور روانکار ماهان نسبت به سایر انواع روغن ها دارای پایداری حرارتی بالایی می باشد .
  • و همچنین روغن کمپرسور ماهان به خوبی با مبردها مخلوط می شود که این یک امر ضروری برای کارکرد درست یک کمپرسور به شمار می رود .

برای تهیه روغن کمپرسور و موارد صحیح استفاده از آن با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و تمام اطلاعات مورد نظرتان را از کارشناسانمان  در روانکار شیمی ماهان دریافت نمایید .

شماره تماس : ۷۴۳۰۴-۰۲۱

شماره تماس : ۲۲۰۲۰۰۵۸-۰۲۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۳۱۷۸۳۷۷

وب سایت : https://mahanlube.com