مهار آتش خودرو تنها با یك پتو بعلاوه فیلم

روش سئو: معمولاً هنگامی كه خودروها آتش می گیرند و آتش نشانان اهتمام در خاموش كردن آن دارند، سپس انجام عملیات، دود زیادی در محیط پخش می شود كه امكان دارد تا چند ساعت باز در هوا بماند اما اخیراً با یك پتو می توان عملیات خاموش كردن آتش را آسان تر و سریع تر انجام داد به طوریكه سپس عملیات حتی دودی هم در هوا پخش نمی گردد.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، شركت” Bridgehill ” اخیراً پتوهایی را توسعه داده كه این پتوها می توانند در عرض كمتر از ۲۰ ثانیه آتش خودروها را مهار و خاموش كنند.
توسط این پتو كه” FireBlanket ” نام دارد و سازگار با محیط زیست است، می توان بسیار سریع منبع اكسیژن را از بین برد.
با استفاده از این پتو، آتش نشانان به راحتی می توانند دود سپس عملیات را از بین ببرند و از گسترش آتش باز جلوگیری نمایند.
پتو ” FireBlanket ” می تواند یكی از سریع ترین، امن ترین و مؤثرترین چاره ها برای پیشگیری از هر گونه آتش سوزی خودرو باشد.
جهت استفاده از این پتو تنها به دو فرد برای پهن كردن آن بر روی خودرو گرفتار حریق شده نیاز است. سپس قرار گرفتن پتو بر روی خودرو، آتش به سرعت خاموش می شود.
پتوهای مذكور از مواد بسیار مقاوم در مقابل آتش و ۱۰۰ درصد سازگار با محیط زیست ساخته شده اند.

علاوه بر كارایی های فوق باید اشاره نمود كه وزن آنها باز سبك است و به راحتی می توان آنها را حمل كرد و اندازه آنها باز ۶ در ۹ متر است.
هنگامی كه خودروهای برقی آتش می گیرند، در خاموش كردن آتش آنها می بایست بسیار دقت كرد چونكه استفاده از آب در خاموش كردن اینگونه خودروها می تواند بسیار خطرناك باشد و خسارت جبران ناپذیری را بر جای بگذارد چراكه آب رسانای خوبی برای باتری های با ولتاژ بالا خوروهای برقی است و می تواند سبب انفجار خودرو شود. در اینگونه موار د باید از پتو ” FireBlanket ” بهره برد برای اینكه این پتو بلافاصله آتش را خاموش می كند و همین طور از گسترش آتش و نفوذ گازهای سمی باز جلوگیری می كند.
از این پتو می توان در پاركینگ های عمومی و خصوصی، تونل، پمپ بنزین، جایگاه شارژ خودروی برقی، میدان های مسابقه و مكان های ساخت و ساز بهره برد.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: video/mp4