اپلیكیشن آموزش خواندن به كودكان ناشنوا ارائه شد

به گزارش روش سئو یك تولید كننده موبایل اپلیكیشنی ساخته كه با استفاده از هوش مصنوعی به كودكان ناشنوا كمك می نماید خواندن را بیاموزند.

به گزارش روش سئو به نقل از انگجت، كودكان ناشنوا برای یادگیری خوانش با چالش هایی روبرو هستند. والدین و معلمان آنها بیشتر اوقات زبان اشاره را نمی دانند و این كودكان نمی توانند بین كلمات روی صفحه و تجربیات خود ارتباط برقرار كنند.
درهمین راستا هواوی می خواهد به وسیله اپلیكیشنStory Sign در اندروید این مشكل را حل كند. كافی است كاربر، موبایل را به سمت یك كتاب مشخص شده كودك نگه دارد تا اپلیكیشن با كمك هوش مصنوعی هر كلمه در صفحه را به زبان اشاره تبدیل می كند كه به وسیله یك آواتار نمایش داده می شود.
به این ترتیب نه تنها در فرایند خوانش به كودكان كمك می گردد بلكه والدین هم می توانند با كمك اپلیكیشن زبان اشاره را بیاموزند.
این اپلیكیشن به صورت مجانی در گوگل پلی و اپ گالری شركت هواوی عرضه شده است. همینطور لازم نیست كاربران برای دانلود آن حتما موبایلی از برند هواوی داشته باشند. اپلیكیشن مذكور از ۱۰ زبان (از جمله بیشتر زبان های اروپایی) پشتیبانی می كند. همینطور برای هر زبان فقط یك كتاب وجود دارد.