لاجوردی مطرح كرد؛ تغییر تعرفه اپراتورها منوط بر افزایش کیفیت ارتباطات

روش سئو: به گزارش روش سئو، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: هر گونه تغییر در تعرفه باید همراه با افزایش کیفیت ارتباطات بصورت ملموس برای مردم باشد.
به گزارش روش سئو به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ امروزه مردم ایران خیلی از نیازهای خودرا بوسیله تلفن همراه و خدمات مبتنی بر آن رفع می کنند، خدماتی که اپراتورهای سیار باید زیرساخت هایش را فراهم آورند و توسعه دهند. نیازمندی ها و ضرورت های مورد نیاز برای تقویت خدمت رسانی به مردم و استمرار سرمایه گذاری اپراتورها همچون مباحثی بود که مدیران عامل همراه اول، ایرانسل و رایتل با رییس رگولاتوری طرح کردند. مدیر عاملان سه اپراتور با اشاره به ثابت ماندن تعرفه های اپراتورهای سیار طی شش سال قبل به رغم افزایش چند برابری هزینه هایی مانند خرید تجهیزات ارتباطی، حقوق و دستمزد و اجاره فضا برای توسعه سایت های ارتباطی از رگولاتوری درخواست نمودند که جهت حل این چالش ها تدابیری اندیشیده و اجرائی شود. مدیران عامل ایرانسل، همراه اول و رایتل در همین راستا تاکید نمودند که پاسخ به مطالبات و درخواست های خودرا با تلاش حداکثری برای ارتقا کیفیت شبکه اجابت خواهند کرد. رییس رگولاتوری اظهار داشت: هر گونه تغییر در تعرفه باید همراه با افزایش کیفیت ارتباطات بصورت ملموس برای مردم باشد. همین طور ایشان از اپراتورهای ارتباطی سیار خواست مردم را نسبت به نیازهای صنعت ارتباطات کشور و تأثیر فراهم شدن زمینه سرمایه گذاری خود در کیفیت شبکه برای کاربر نهایی آگاه کنند.