به منظور كسب درآمد بیشتر؛ ایکس طرح حق عضویت ۱۶ دلاری ارائه کرد

روش سئو: ایکس (توییتر سابق) ۲ طرح جدید حق اشتراک برای کاربران ارائه کرد که یکی از آنها به نام پریمیوم + از کاربر ماهانه ۱۶ دلار دریافت و تایم لاینی عاری از تبلیغات برایش فراهم می آورد.
به گزارش روش سئو به نقل از انگجت، پلت فرم ایکس ۲ طرح حق اشتراک که قبلا به نام «توییتربلو» شناخته می شدند را عرضه نموده است. این شرکت طرح جدید حق اشتراک «پریمیوم +» را با مبلغ ماهانه ۱۶ دلار ارائه کرد که تبلیغات در تایم لاین کاربر را حذف می کند و علاوه بر آن یک تیک آبی و خاصیت های دیگری برای مشترکان فراهم می آورد. علاوه بر آن پلت فرم اجتماعی مذکور یک طرح کم هزینه تر و پایه با حق اشتراک ماهانه ۳ دلار نیز ارائه کرده است. طرح های حق اشتراک جدید ایکس در حالی ارائه می شود که کسب وکار تبلیغاتی پلت فرم وضعیت نامناسبی دارد و شرکت به شدت به درآمد حق اشتراک متکی است. همین طور ایکس بتازگی تست یک برنامه را آغاز نموده که طبق آن تمام کاربران برخی کشورها باید سالانه یک دلار برای دسترسی به قابلیت های پست محتوا و پاسخ به توییت ها بپردازند. طرح «پریمیوم +» اکنون در نسخه وب پلت فرم ایکس برقرار است. ایکس در پستی (توییتی) اعلام نمود کاربران این سرویس حق اشتراکی علاوه بر حذف آگهی ها، شاهد ارتقای الگوریتمی در پاسخ ها در مقایسه با کاربرانی خواهند بود که طرح پریمیوم ارزان تر را می خرند. البته بنظر می رسد این خاصیت ها اکنون فقط بوسیله وب سایت قابل دسترسی هستند. بدین سان شرکت از افزایش هزینه های در رابطه با فروشگاه های اپل و گوگل اجتناب می کند. طرح حق اشتراک پایه ۳ دلاری مجموعه خاصیت های محدودتری نسبت به پریمیوم و پریمیوم + دارد و بطور خاص شامل تیک آبی یا اشتراک گذاری درآمد با کاربر نمی گردد. در عوض کاربرانی که این طرح را انتخاب کنند، به قابلیت های اضافی ادیت توییت ها، ارسال پست های طولانی تر و دانلود ویدیوها دسترسی خواهند داشت. همین طور این طرح پیام های دایرکت رمزگذاری شده را ارائه می کند.