اعلام بسته ویژه مکالمه واینترنت همراه اول بمناسبت آغازهفته وحدت

به گزارش روش سئو، همراه اول در آستانه میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت، بسته ترکیبی ویژه ای برای تمامی مشترکان خود تدارک دیده است.

به گزارش روش سئو به نقل از مهر به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول بمناسبت آغاز هفته وحدت که پیام آور میلاد پیامبر اکرم(ص) است و سهیم شدن در این جشن بزرگ، بسته ویژه ای برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی خود تدارک دید.
بنابراین تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در حدفاصل ۶ تا ۱۱ مهر ۱۴۰۲ که مصادف است با «هفته وحدت»، بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت خویش را با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع»، با رفتن به فروشگاه آنلاین همراه اول یا اپلیکیشن «همراه من» دریافت نمایند.
این بسته با اعتبار ۳ روزه شامل ۱۸۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه (با همراه اول و تلفن ثابت) و ۳ گیگابایت اینترنت است که بمناسبت این ایام با تخفیف ویژه به قیمت ۱۲ هزار تومان عرضه می شود.
مشترکان انارستانی هم می توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع»، بسته ۳ روزه مذکور را با ترکیب ۱۸۰ دقیقه مکالمه درون شبکه (با همراه اول و تلفن ثابت) و یک گیگابایت اینترنت به قیمت ۳ هزار تومان تهیه کنند.
این بسته تشویقی ویژه صرفاً مختص تبریک هفته وحدت که به فاصله میان ۱۲ ربیع الاول تا ۱۷ ربیع الاول گفته می شود و مراد از آن تقریب و نزدیک شدن بیشتر مذاهب اسلامی به یکدیگر است، تدارک دیده شده است.