طی حكمی از سوی مدیر عامل شركت ارتباطات زیرساخت؛ مدیرکل هوشمندسازی و مدیریت سامانه ها انتخاب شد

به گزارش روش سئو، طی حکمی از جانب مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، محمد تسلیمی به سمت مدیرکل هوشمندسازی و مدیریت سامانه ها در حوزه معاونت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی، انتخاب شد.

به گزارش روش سئو به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در متن این حکم آمده است:
نظر شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی به باعث این ابلاغ از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ به سمت مدیر کل هوشمند سازی در مدیریت سامانه ها در حوزه معاونت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی منصوب می گردید. علاوه بر پیشبرد امور جاری و اجرای وظایف مشخص شده و فعالیت ها در قالب اساسنامه شرکت و ضوابط و مقررات مربوطه، مأموریت جنابعالی در دوره جدید که انتظار می رود به آن اهتمام داشته باشید، شامل موارد ذیل است:
۱_ توسعه و بهبود فرآیندهای کاری و عملیاتی حوزه فناوری اطلاعات و هوشمند سازی در سطح شرکت.
۲_ شناسایی و پشتیبانی از همکاران مستعد جهت عرضه طرح ها و ایده های نوآورانه به منظور کاهش وابستگی به بخش خصوصی یا شرکتهای خارجی.
۳_ ایجاد روحیه کار تیمی در سطح اداره کل.
۴_ رعایت صرفه و صلاح شرکت به استفاده حداکثری از توانمندی شرکتهای دانش بنیان داخلی.
۵_ استقرار و بهره برداری کامل از سامانه مدیریت عملیات و کسب و کار شرکت (OSS/BSS).
۶_ ناظر و مجری پروژه های رزمایش سایبری نظیر رزمایش سایبری NTP، DNS، از راه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و با همکاری کمیته پدافند سایبری شرکت ارتباطات زیرساخت.
۷_ تقویت و توسعه همکاریهای بین المللی در حوزه امنیت سایبری بویژه موارد در رابطه با حوزه امنیت زیرساخت های ارتباطی.
۸_ ارتقا سطح نیروهای انسانی متخصص در حوزه امنیت با ترمیم و تکمیل ساختار نیروهای انسانی موجود و رعایت ملاحظات امنیتی.
۹_ مدیریت مرکز عملیات سایبری (TICSC) و مجری امنیت و شبکه ارتباطی شرکت جهت امن سازی و ساختارمند کردن امنیت شبکه های زیرساختی، کلیه سرویس ها و سامانه های شرکت و زیرساخت های ارتباطی شرکت.
امید است با اتکال به خدای سبحان، رعایت اخلاق اسلامی تقوای الهی با روحیه جهادی و با بکارگیری نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در جهت خدمت گزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف «دولت مردمی، ایران قوی» و فراهم کردن بسترهای لازم برای تحقق فضای مجازی در تراز انقلاب اسلامی موفق و مؤید باشید.
محمد توسلی متولد سال ۱۳۵۳، دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته فیزیک است.
رئیس مرکز و معاون مرکز ماهر در سازمان فناوری اطلاعات، معاون مرکز pc ورامین، مشاور و دستیار مدیرعامل و معاون اداره کل هوشمندسازی و مدیریت سامانه ها در حوزه معاونت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی از دیگر سوابق ایشان است.

منبع: