یك مسئول عنوان كرد بازدید مسئولان معاونت علمی رییس جمهوری از استانها با هدف کمک به توسعه آنها است

به گزارش روش سئو، چهارمحال و بختیاری معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور اظهار داشت: بازدید مسئولان معاونت علمی رییس جمهوری از استانها نیز با هدف مطالعه شرایط پارک های دانش بنیان و فناور از نزدیک و کمک به توسعه آنها است.
روح الله دهقانی فیروزآبادی ۳۱ تیرماه در مسافرت به شهرکرد و در بازدید از مرکز نوآوری صنعتی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به این که توجه به استانهای دورتر از مرکز و دارای ظرفیت و استعدادهای بیش از ارکان برنامه ریزی و مدیریت دولت مردمی است، اظهار داشت: بازدید مسئولان معاونت علمی رییس جمهوری از استانها نیز با هدف مطالعه شرایط پارک های دانش بنیان و فناور از نزدیک و کمک به توسعه آنها است.
وی افزود: خوشبختانه چهارمحال وبختیاری با آنکه از منابع حمایتی کمتر بهره برده اما ظرفیت ها و استعدادهای جوان بسیار عالی و پرانرژی در اختیار دارد و بازدید مختصری که از این پارک داشتیم، شاهد این مساله است.
دهقانی فیروزآبادی بیان کرد: امروز برنامه بازدید از بخش های مختلف و گفت و گو با نخبگان استان در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم به یک جمع بندی و مجموعه حمایتی برای مساعدت با توسعه زیست بوم نوآوری استان نائل شویم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اظهار داشت: معتقدیم که خیلی از استانهای کشور ظرفیتهای طبیعی و استعدادی فراوانی دارند که کمتر به آنها توجه شده و یکی از ارکان اصلی معاونت علمی در این دوره توجه به این استانها است تا شاهد شکوفایی این مجموعه ها باشیم.

منبع: