رونمایی از پلت فرم آنلاین آموزش برنامه نویسی و کامپیوتر به کودکان و نوجوانان سوباکد در اردبیل

روش سئو: اردبیل پلت فرم آنلاین آموزش برنامه نویسی و کامپیوتر به کودکان و نوجوانان سوباکد در دانشگاه محقق اردبیلی رونمایی گردید.
جبرائیل رزمجو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ۶ تیر در مراسم رونمایی از پلت فرم آنلاین آموزش برنامه نویسی و کامپیوتر به کودکان و نوجوانان سوباکد در دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت یادگیری برنامه نویسی و کامپیوتر در عصر جدید اصرار کرد.
وی با اشاره به کسب رتبه اول دانشگاه محقق اردبیلی در بین دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رتبه دوم در میان تمام دانشگاه های کشور در رتبه بندی جهانی، طراحی پلت فرم های آموزشی با محوریت تکنولوژی در کشور خصوصاً در دانشگاه محقق اردبیلی را مایه افتخار دانست.
تقی اکبری معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن بیان تغییرات در آموزش و نیازهای به وجود آمده برمبنای تعاریف جدید سواد، به یادگیری های آنلاین و دوره های مبتنی بر هوش مصنوعی در سنین پایین اصرار کرد.
وی با اشاره به این که آموزش دانش آموزان فقط مختص مدارس نیست، اضافه کرد: مهارت ها بایستی در کنار دروس توسط مراجع ذیصلاح از قبیل دانشگاه آموزش داده شوند.
معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به گسترده شدن هوش مصنوعی در دنیا و ضرورت همگامی با این پدیده، از اقدامات شورای عالی انقلاب فرهنگی و پیشنهاد دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص ایجاد دپارتمان هوش مصنوعی در برنامه توسعه هفتم آگاهی داد.
گفتنی ست پلت فرم آنلاین سوباکد با قابلیت آموزش تعاملی و استفاده از روش های فناورانه در حوزه برنامه نویسی کار خودرا بصورت بوت کمپ تابستانی از ۱۲ تیر شروع خواهدنمود.