تغییر ذائقه خیرین به سمت پروژه های دانش بنیان و آموزش محور

به گزارش روش سئو، در نشست نهضت مشارکت مردم و استادان در ایجاد رشته های دانش بنیان و تولید دارو بر تغییر ذائقه خیرین به سمت پروژه های دانش بنیان و آموزش محور تاکید گردید.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آغاز این جلسه که با حضور رئیس سازمان غذا و دارو برگزار گردید، با تأکید بر لزوم مشارکت خیرین در طرح های پژوهشی و فناورانه، حضور آنان در این زمینه را مایه خیر و برکت دانست.

در ادامه دکتر حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو، با پرداختن بر لزوم پشتیبانی از مجموعه های دانش بنیان و رشد تولید، بر آمادگی کامل این سازمان از طرح های فناورانه استادان دانشگاهی بمنظور تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید اصرار کرد.

در ادامه مهندس محمدجواد حیدری پور، مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت، ضمن عرضه گزارش فعالیت خیرین و سمن ها در نظام سلامت، با تأکید بر تغییر ذائقه خیرین به سمت پروژه های دانش بنیان و آموزش محور، اظهار داشت: با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، خیرین و نیکوکاران حوزه سلامت در ایجاد رشته های دانش بنیان و تولید دارو مشارکت فعالی خواهند داشت.

در آخر این جلسه قرار شد که این جلسه ها بصورت مرتب تا رسیدن به مدلی جامع در امتداد نهضت مشارکت مردم و استادان در عرصه شرکت های دانش بنیان و تولید در عرصه های اولویت دار سیستم سلامت توسط سه حوزه ادامه یابد.

به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نشست نهضت مشارکت مردم و استادان در ایجاد رشته های دانش بنیان و تولید دارو در محل دفتر معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد.

منبع: