ایجاد شهرک پردیس فناوری دانشگاه صنعتی سهند کلید خورد

روش سئو: آذربایجان شرقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از شروع مطالعات ایجاد شهرک پردیس فناوری دانشگاه صنعتی سهند آگاهی داد.
صابر پرنیان، پنجشنبه، ۲۸اردیبهشت ماه، در نشست مشترک با رییس دانشگاه صنعتی سهند اضافه کرد: ایجاد شهرک پردیس فناوری دانشگاه صنعتی سهند برای جذب سرمایه گذاران در عرصه دانش بنیان و فناوری در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: باتوجه به اینکه آذربایجان شرقی یک استان صنعتی، معدنی و تجاری است و واحدهای استان توانمندی بالایی در این زمینه ها دارند بدین سبب بمنظور ارائه خدمات به واحدهای فناور و دانش بنیان و تامین نیروی انسانی متخصص آماده همکاری برای شروع مطالعات ایجاد شهرک پردیس فناوری در دانشگاه صنعتی سهند هستیم.
وی بیان کرد: این اقدام می تواند موجب رونق اقتصادی و جهش اقتصاد دانش بنیان و فناور در استان شود.
پرنیان با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی سهند ظرفیت های زیادی دارد، اضافه کرد: با ادغام ظرفیت های صنعتی و دانشگاهی تحول بزرگی در اقتصاد دانش بنیان استان ایجاد خواهد شد.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، در این جلسه دکتر فاتحی فر، رییس دانشگاه صنعتی سهند گزارشی از ظرفیت های این دانشگاه ارائه کرد.