در حاشیه هیات دولت صورت گرفت؛ توضیحات زارع پور در رابطه با تغییر در ساعت گوشیهای همراه

به گزارش روش سئو، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: از آغاز بروز مشکل در ساعت گوشیهای همراه مذاکرات با تولیدکنندگان گوشیها آغاز شد که بخش هایی درست شده است.

به گزارش روش سئو به نقل از مهر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز (چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با اختلال ساعت تلفن های همراه و دستگاههای الکترونیکی، اظهار داشت: سال قبل بعد از تصویب قانون تغییر نکردن ساعت رسمی کشور، این مورد را به مراجع جهانی اعلام کردیم اما بعضی از گوشیهایی که قدیمی بوده یا نیازمند بروزرسانی هستند، گرفتار مشکل شدند.
وی بیان نمود: از آغاز بروز این مشکل در کشور، مذاکره با تولیدکنندگان گوشی همراه شروع شد. البته این کار وظیفه وزارت صمت است.
زارع پور همینطور در رابطه با توسعه شبکه فیبر نوری اظهار داشت: سال قبل حدود ۲.۵ میلیون پوشش فیبر نوری به وجود آمد، برنامه ما بر اینست که سال جاری این رقم را به ۱۰ میلیون برسانیم.
وی در مورد نحوه تأمین مالی این اقدام اظهار داشت: بر مبنای قانون بودجه قرار شد صندوقی در این حوزه تشکیل گردد که امیدواریم این اقدام تسهیل شود.

منبع: