رئیس پردیس بین المللی كیش دانشگاه امیركبیر اعلام كرد استقبال از رویداد بازی سازی کامپیوتری در کیش

روش سئو: رییس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر از استقبال دانشجویان و دانش آموزان از رویداد بازی سازی کامپیوتری کیش آگاهی داد.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، دکتر یوسف رفیعی در اولین بوت کمپ بازی سازی کامپیوتری که در کیش برگزار شد، اظهار داشت: ماموریت اصلی این پردیس در امتداد ارتقاء سطح کیفیت آموزش وپرورش در جزیره کیش است.

وی بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی مهارت محور و کاربردی برای نوجوانان و جوانان اصرار کرد و اظهار داشت: این اردوی آموزشی که برای نخستین بار در پردیس کیش دانشگاه برگزار می شود، کمک می نماید تا نوجوانان و جوانان مشتاق بازی های کامپیوتری جزیره با یکی از صنایع کلیدی در عرصه رسانه یعنی بازی سازی کامپیوتری آشنا گردند.

در ادامه مهندس لیدا وهابی، دبیر اجرائی این رویداد آموزشی اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد ارائه ابزارهای کاربردی برای معرفی و ترویج فرهنگ غنی اسلامی ایرانی، توانمندسازی و ارتقاء مهارت های اجتماعی نوجوانان و جوانان همچون مهارت های تصمیم گیری، کار گروهی، خلاقیت و نوآوری، برنامه ریزی و هدف گذاری و بهبود تمرکز بوده است.

دبیر اجرائی این رویداد با اعلان اینکه تعداد زیادی متقاضی شرکت در این بوت کمپ بودند، اظهار داشت: تعداد ۲۵۰ نفر از علاقه مندان حوزه های بازی سازی کامپیوتری از مدارس و دانشگاه های کیش بواسطه فراخوان های انتشار یافته توسط دبیرخانه این رویداد ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۰ نفر از دانش آموزان مدارس، دانشجویان دانشگاه ها و طلاب حوزه علمیه خواهران کیش انتخاب شدند.

در ادامه دکتر فرزانه شریفی، معاون آموزش و پژوهش بنیاد ملی بازی های کامپیوتری نیز اظهار داشت: بوت کمپ بازی سازی کامپیوتری یک اردوی آموزشی فشرده ۶ روزه شامل ۶۰ ساعت آموزش بازی سازی در قالب محتوای فنی، هنری و طراحی است که به مدت ۴ روز به طول می انجامد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وی ادامه داد: برگزاری این رویداد در ارتقاء سطح آموزش دانش آموزان و دانشجویان، توسعه گردشگری فناورانه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در قشر نوجوان و جوان به عنوان نسل آینده ساز کشور، استعدادیابی و پرورش نخبگان حوزه بازی های کامپیوتری موثر است.

منبع: