حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری از طرح های بهبود مهارت شناختی پسا کرونا

روش سئو: ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری از طرح ­های پژوهشی در زمینه بهبود مهارت های شناختی در محیط های یادگیری پسا کرونا حمایت می کند.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با همکاری مشترک صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران کشور با انتشار فراخوانی از طرح­ های پژوهشی با موضوع “بهبود مهارت ­های شناختی یادگیرندگان در محیط­ های یادگیری دوره پسا کرونا” حمایت می کند.
بر طبق این فراخوان طرح ها و پیشنهادهای پژوهشی در حول چهار محور “توسعه برنامه ­هایی برای ارتقاء توانایی حرف ه­ای آموزشگران جهت پرورش مهارت­ های شناختی”، “توسعه برنامه­ هایی برای ارتقاء مهارت ­های شناختیِ آموزشگران”، “توسعه مهارت ­های شناختی یادگیرندگان بوسیله درهم تنیدن تجارب یادگیری در برنامه درسی” و “توسعه برنامه ­هایی برای ارتقاء قابلیت ­های شناختی یادگیرندگان (مستقل از برنامه درسی)” مورد پذیرش قرار می گیرند.
به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، از تمامی پژوهشگران واجد شرایط دعوت شده است فرم پیشنهاد طرح را دریافت و برمبنای راهنمای ثبت نام، طرح مربوط را تکمیل کرده و در بازه زمانی ۲۰ دی تا ۲۰ بهمن ماه بوسیله کارتابل کاربری خود در سامانه صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران کشور به آدرس www.rtms.insf.org بارگذاری کنند.

منبع: