تولید عسل در گریدهای دارویی و غذایی از جانب محققان کشور

به گزارش روش سئو، یکی از شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک دانشگاه شهید بهشتی موفق به تولید عسل در گریدهای دارویی و غذایی شد.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، یکی از شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک فناوری دانشگاه شهید بهشتی، فعال در زمینه تولید انواع عسل با رتبه های غذایی، دارویی-غذایی و دارویی، موفق به ثبت دستاوردهای علمی در زمینه فرآورده های زنبور عسل شد.
ثبت اختراع و کسب دانش فرآیند تولید مکمل گرده گل زنبور عسل (دارای شناسنامه اصالت، سلامت، کیفیت و منشأ گیاهی) با همکاری هادی ملکی عضو هیئت علمی دانشکده علوم و فناوری زیستی و همینطور ثبت اختراع دانش فنی رتبه بندی و تولید عسل دارویی-درمانی (دارای اصالت، سلامت، کیفیت و منشأ گیاهی)، از دستاوردهای این واحد دانش بنیان است که توانسته مجوز آنها را از سازمان غذا و دارو دریافت کند.
به نقل از روابط عمومی پارک فناوری دانشگاه شهید بهشتی، همینطور محققان این شرکت با همکاری سازمان استاندارد و اداره کل استاندارد تهران، در حوزه تدوین و نگارش قوانین و استانداردهای ملی و بین المللی در زمینه فرآورده های زنبور عسل اقدام نموده اند.
عرضه پیشنهاد ایجاد مرکز تحقیقات فرآورده های زنبور عسل، بعنوان یک واحد پیشران در صنعت غذایی و دارویی کشور در دانشگاه شهید بهشتی از دیگر اقدامات این محققان است که مورد تأیید و تصویب قرار گرفته است.

منبع: