نحوه تولید نانو کیت های استخراج مغناطیسی بررسی می شود

روش سئو: بمنظور تبیین نحوه تولید و چگونگی عملکرد کیت های استخراج مغناطیسی RNA و DNA بر پایه فناوری نانو، نشست لایوی از طرف ستاد نانو انجام می شود.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت ستاد نانو نشست لایوی با موضوع “تولید و کاربرد کیت استخراج مغناطیسی RNA و DNA بر پایه فناوری نانو” با حضور مدیر فنی و تولید یکی از شرکت های دانش بنیان فردا چهارشنبه برگزار می گردد.
این شرکت به عنوان شرکت دانش بنیان ایرانی مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در حوزه توسعه و تولید محصولات بر پایه دانش نانو تمرکز دارد. تمامی فعالیت ها و پروژه های این شرکت در زمینه های مواد پیشرفته و نانو مواد، توسعه محصولات بر پایه نانوفناوری و نیز تولید و توسعه محصولات بر پایه بیوتکنولوژی است که منجر به خلق فناوری و تولید محصولات دانش بنیان شده است.
به نقل از ستاد نانو، هم اکنون تمامی محصولات تجاری سازی شده این شرکت به بازار ارائه می شود. این شرکت با به کارگیری توان و دانش بومی، موفق به طراحی و تولید کیت های مغناطیسی استخراج نوکلئیک اسیدها شده است و در راه توسعه و پیشرفت محصولات خود، روابط نزدیکی با خیلی از دانشگاه های مطرح تحقیقاتی، لابراتوار های ملی و شرکت های نوآور ایرانی دارد.

منبع: