تاكید وزارت ارتباطات در پی آتش سوزی؛ مخابرات پاسخگوی مشترکین و خسارات وارده به آنها باشد

به گزارش روش سئو به دنبال آتشسوزی روز گذشته حوضچه مخابراتی، وزارت ارتباطات اعلام نمود که شرکت مخابرات باید خسارت های وارده به مشترکین را جبران کند.

به گزارش روش سئو به نقل از وزارت ارتباطات، دو روز گذشته در اثر آتشسوزی در یکی از حوضچه های مخابراتی شرکت مخابرات ایران که علت آن در دست بررسی می باشد، ارتباطات مشترکین این شرکت و بخشی از مشترکین شرکت ایرانسل مبتلا به اختلال شد.
بر همین اساس در جلسه ای با حضور وزیر ارتباطات ابعاد این مسئله بررسی گردید. طبق گزارش های عرضه شده در جلسه، متاسفانه در طراحی و اجرای این حوضچه اصول حرفه ای، امنیتی و پدافند غیر عامل توسط شرکت مخابرات رعایت نشده بود.
در این راستا مسئول پدافند غیر عامل وزارت خانه مامور شد که وضعیت تمامی حوضچه ها و مراکز مخابراتی را از جهت رعایت اصول امنیتی و پدافند غیر عامل بررسی نموده و مشکلات احتمالی را جهت اقدامات اصلاحی به شرکت مخابرات ابلاغ کند.
در ضمن به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ گردید که با استفاده از ظرفیت کمیسیون تنظیم مقررات، تصمیمات لازم در مورد پاسخگویی شرکت مخابرات و هم جبران خسارات وارده به مشترکین از جانب این شرکت اتخاذ شود.