مدیركل ارتباطات و امور بین الملل شركت مخابرات ایران؛ تحقق هم افزایی بیشتر در بیست و دومین نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱

به گزارش روش سئو مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ضمن اشاره به حضور بیشتر از ۹۰ شرکت برتر در حوزه ICT در تلکام ۲۰۲۱ اظهار داشت: بدین سان شاهد هم افزایی بیشتر در حوزه ارتباطات هستیم.

به گزارش روش سئو به نقل از شرکت مخابرات ایران محمدرضا بیدخام با اشاره به اینکه نمایشگاه ها تبلور هم افزایی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی بوده و ابزارهای مهم تجارت و کسب و کار هستند، عنوان کرد: سال جاری هم با حضور شرکت ها و اپراتورهای برتر حوزه ICT در بیست و دومین نمایشگاه تلکام شاهد هم افزایی بیشتر در حوزه ارتباطات هستیم.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل مهندس بیدخام ضمن اشاره به حضور حدود بیشتر از ۹۰ شرکت برتر در حوزه ICT و شرکتهای دانش بنیان، در این رویداد بین المللی اضافه کرد: محصولات مختلف در حوزه های ثابت، همراه و دیتا و بهره برداری از اپلیکیشن های ارتباطی مانند «مخابرات من» و محصولات مختلفی در حوزه های خانگی، تجاری و سازمانی و همینطور نمایش اتصال فیبر نوری دراماکن و ایجاد فضای جذاب و سرگرم کننده برای گروههای سنی مختلف، در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار می گیرد.
بید خام از ایجاد بخش های تخصصی و سرگرم کننده در غرفه شرکت مخابرات ایران اطلاع داد و عنوان کرد: به منظور فراهم کردن فضای جذاب و سرگرم کننده برای بازدید کنندگان از غرفه شرکت مخابرات ایران علاوه بر بخش های تخصصی، بخش بازی های مهیج و سرگرم کننده همراه با جوایز فراوان برای گروههای سنی مختلف اجرا می شود.

وی ادامه داد: بیست و دومین نمایشگاه تخصصی مخابرات، فناوری اطلاعات و راهکارهای نوآورانه، بزرگترین رویداد ارتباطاتی کشور با حضور متخصصان حوزه ICT از ۲ تا ۵ دیماه ۱۴۰۰، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع: