ارز ۷۲۴ مشاوره خرید و فروش رمز ارز و ریگ ماینینگ

روش سئو: شما میتوانید درخواست مشاوره راه اندازی فارم را از قسمت ارتباط با ما سایت به مجموعه ارسال کنید تا توسط متخصصان مجموعه بررسی گردد.

تیم ارز ۷۲۴ از ابتدای سال ۹۹ توسط جمعی از علاقه مندان به دنیای ارزهای دیجیتال تشکیل شد. با رونق گرفتن استخراج رمز ارز های مختلف در سال ۹۹ تصمیم به راه اندازی فارم ماینینگ گرفتیم و با توجه به خلا موجود در بازار تصمیم گرفتیم تا وبسایت ارز ۷۲۴ را ایجاد کنیم تا بتوانیم ماینر های ایرانی موجود در بازار  را به فروش برسانیم تا در کنار آن بتوانیم باتولید کننده های ایرانی وخارجی ارتباط بگیریم و ماینر های اورجینال ، ایرانیزه و با کیفیت مناسب را در اختیار علاقه مندان این حوزه قرار بدهیم . به تدریج تصمیم به تامین لوازم جانبی ماینر ، پاور ماینر ، کنترل برد و هشبرد مورد نیاز برای این صنعت گرفتیم و بخش پشتیبانی و مشاوره برای ایجاد فارم ماینینگ را راه اندازی کردیم که مورد استقبال قرار گرفت

با توجه به تماس هایی که از سوی مخاطبان ارز ۷۲۴ داشتیم متوجه شدیم که بسیاری نیاز به مشاوره و راهنمایی در زمینه راه اندازی فارم ماینینگ ، خرید وفروش ماینر و خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم ، پرفکت مانی ، وب مانی ، لایت کوین ، بیت کوین کش ، ریپل و حتی خرید از سایتهای خارجی با ویزا و مسترکارت و یا پی پال دارند با تشکیل گروهی پروژه های مختلفی در سراسر کشور اجرا کردیم و فارم های مختلفی را در ابعاد گوناگون راه اندازی کردیم.

در خرداد ۹۹ مشکلاتی برای صنعت ماینینگ به وجود آمد که فعالان این صنعت را دلسرد کرد . اما ما به تلاش هایمان ادامه دادیم و مجوز فارم استخرام ارز دیجیتال را دریافت کردیم و شروع به پذیرش ماینر های مخاطبان ارز ۷۲۴ از سراسر کشور کردیم. میزبانی ماینر و یا همان هتلینگ ماینر با نظارت ۲۴ ساعته و محیطی کاملا صنعتی و امن.

شما میتوانید درخواست مشاوره راه اندازی فارم را از قسمت ارتباط با ما سایت به مجموعه ارسال کنید تا توسط متخصصان مجموعه بررسی گردد. همچنین در سایت ارز۷۲۴ میتوانید قیمت لحظه ای رمز ارزها را مشاهده و محاسبه درآمد ماینرها را بررسی کنید