نمایشگاه CES ۲۰۲۱ رونمایی از حیوان خانگی رباتیك بامزه

روش سئو رونمایی از حیوان خانگی رباتیک بامزه
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، نمایشگاه CES هر سال میزبان حداقل یک محصول بامزه و دلربا است که حتی سردترین قلب ها را نیز آب می کند. امسال این افتخار نصیب “مافلین”(Moflin) شده که یک ربات خانگی مجهز به هوش مصنوعی است که به شکلی است که بنظر می رسد کسی آب روی یک میکروفون ریخته است.
“مافلین” مانند همتایان خود دارای توانایی های عاطفی و توانایی یادگیری است. این ربات بامزه تا حالا بیش از ۶۰۰ هزار دلار سرمایه جمع آوری کرده است تا با خیال آسوده از یک مفهوم به واقعیت تبدیل گردد.
طبق گفته شرکت سازنده این ربات موسوم به “Vanguard Industries”، احساسات “مافلین” مانند یک حیوان واقعی تکامل می یابد. بطور دقیق تر می توان اظهار داشت که “مافلین” این قابلیت را دارد که در محدوده ای از احساسات مانند هیجان، آرامش و عادی بودن قرار گیرد.
بنظر می رسد که “مافلین” به اندازه کافی هوشمند هست که بتواند نحوه برخورد افراد مختلف با خودرا تشخیص دهد و متناسب با رفتار آنها با طیف وسیعی از صداها و حرکات به ابراز احساسات بپردازد.
“مافلین” یک حیوان خانگی مدرن برای یک عصر مدرن است. به همین ترتیب، به شکل مدرنی شارژ می شود و به شکل سنتی نباید آنرا برای شارژ شدن به پریز دیوار وصل کرد. در عوض، “مافلین” یک لانه تخم مرغی شکل دارد که وقتی مانند یک حیوان خانگی واقعی می خواهد به استراحت بپردازد به لانه خود رفته و به صورت بی سیم شارژ می شود. “مافلین” در هنگام استراحت حتی گاهی تکان می خورد و صداهایی را زمزمه می کند.
یک میکروفون در آن تعبیه شده است تا بتواند صدای افراد را بشنود و به آن پاسخ دهد. ضمن اینکه “مافلین” برای برقراری ارتباط با برنامه های موبایلی به بلوتوث مجهز است که هنوز جزئیات بیشتری در این مورد ذکر نشده است.
“مافلین” همین طور دارای خز قابل جابجایی است که به رنگ قهوه ای یا نقره ای موجود است و می توان هر از چند گاهی آنرا درآورد و شست. همین طور باتری های آن قابل تعویض هستند.
قیمت این ربات خانگی حدود ۴۰۰ دلار تخمین زده شده است.

منبع: