تنش هند و چین به آمازون هم رسید

روش سئو: دولت هند به دنبال ادامه تنش با چین، به آمازون ۱۵ روز فرصت داده تا قوانین مربوط به كشور تولید كننده كالای عرضه شده در این پلت فرم را مشخص نماید و در غیر اینصورت با اقدام قانونی روبرو خواهد شد.
به گزارش روش سئو به نقل از رویترز، دولت هند به بازوی محلی آمازون و شرکت فیلپ کارت (زیر مجموعه فروشگاه های زنجیره ای وال مارت) هشدار داد فروشندگان پلت فرم های آنها قوانین مربوط به ثبت کشور تولید کننده کالا را رعایت نمی کنند. تنش سیاسی میان چین و هند از ماه ژوئن شروع شده و تشدید قوانین سختگیرانه برای مشخص کردن کشور تولید کننده یک کالا در پلت فرم های فروش آنلاین نیز قسمتی از تلاش هند برای کاهش واردات محصولات چینی است. طبق نامه وزارت پشتیبانی از مصرف کننده(Ministry of Consumer Affairs)، این پلت فرم های فروش آنلاین ۱۵ روز فرصت دارند تا عدم رعایت قانون را توضیح دهند یا آنکه مقابل آنها اقدامی صورت خواهد گرفت. در این نامه معین نیست چه اقدامی مقابل شرکت ها انجام می شود و فقط اشاره شده اقدام مذکور شامل جریمه نیز خواهد بود. این درحالی است که دولت هند تا حالا ۱۷۷ اپلیکیشن موبایل چین را ممنوع کرده است.

منبع: