با دوربین های قدرتمند؛ ۴ نسخه آیفون ۱۲ با فناوری G5 رونمایی گردید

روش سئو: اپل در یك مراسم آنلاین از ۴ نسخه آیفون ۱۲ رونمایی نمود كه قیمت آنها از ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار است و علاوه بر فناوری ۵G دارای دوربین های ارتقایافته هستند.

به گزارش روش سئو به نقل از آسوشیتدپرس، شب گذشته اپل در یک مراسم آنلاین از سری آیفون۱۲ رونمایی نمود. این سری شامل ۴ دستگاه مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت هم راه است که قیمت آنها از ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار اعلام شده است.

سری دستگاه های جدید اپل شامل آیفون ۱۲ با نمایشگر ۶.۱ اینچی و قیمت ۸۰۰ دلار است. یک آیفون ۱۲ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی و قیمت ۷۰۰ دلار نیز عرضه می شود. در کنار این دو دستگاه اپل دو دستگاه رده بالاتر آیفون ۱۲ پرو با دوربین های قدرتمند و قیمت هزار دلار و همین طور آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی و قیمت ۱۱۰۰ دلار رونمایی نمود.

این شرکت ادعا می کند استواری این موبایل ها از نسخه های قبلی بیشتر است. به نوشته دیلی میل طراحی این دستگاه دارای گوشه های گرد و مشابه آی پد پرو است. همین طور سری آیفون ۱۲ دارای یک پوشش سرامیکی است که از تمام شیشه های موبایل موجود در بازار مقاوم تر است. بدین سان دستگاه نسبت به گرما و الکتریسیته نفوذ ناپذیر می شود و در مقابل افتادن نیز مقاوم تر خواهد بود.

۲ دوربین پشتی این دستگاه ها ۱۲مگاپیکسلی هستند و نسبت به نسخه های قبل ارتقا یافته اند.
همچنین آیفون ۱۲ و آیفون۱۲ مینی در ۵ رنگ آبی، سبز، سیاه، سفید و قرمز عرضه می شوند.
در این مراسم اپل اعلام نمود از این پس همراه آیفون های جدید آداپتورهای شارژ را نمی فروشد. بدین سان جعبه های دستگاه کوچکتر می شود و حمل و نقل آن کمتر به محیط زیست آسی می رساند. البته آداپتورهای شارژبه طور جداگانه با قیمت ۲۰ و ۵۰ دلار فروخته می شوند.

منبع: