دستگاه تصفیه آب استاندارد

روش سئو: تولید آب با كیفیت بالا جهت مصارف عادی امری غیر اقتصادی و غیر ضروری و غیر منطقی می باشد و در هیچ جای دنیا متداول نمی باشد.

این موضوع چند سالی است که ذهن مردم پایتخت را درگیر کرده است، که آیا آب شهری تهران نیاز به تصفیه مجدد دارد و آیا نصب دستگاه تصفیه آب در تهران ضرورت دارد؟ شرکت پاکاب ۲۲ قصد دارد با بررسی این موضوع اطلاعات مفیدی را برای شما عزیزان ارائه دهد، امروزه به دلیل آلودگی های زیست محیطی در شهرهای بزرگ از جمله آلودگی هوا که با هر بارش به سطح زمین برخورد کرده و وارد آبهای زیرزمینی می شود و پساب کارخانجات صنعتی و سرازیر شدن این آلودگی ها به سفره های آب های زیرزمینی و نزول بارش برف و باران و در نهایت کمبود منابع آبی سالم آلودگیهای شیمیایی آب نسبت به دهه های گذشته به مراتب بیشتر شده است و باعث دغدغه مسئولین و مردم گردیده است.

امروزه آلودگی های شیمیایی از جمله، سرب، جیوه، آرسنیک، نیترات و نیتریت و انواع فلزات سنگین در سفره های آبهای زیرزمین تشدید شده است و دیگر این نوع آلاینده ها با سیستم های تصفیه آب شرکتهای آب و فاضلاب نه در ایران بلکه در کل دنیا قابل تصفیه نمی باشد و نیاز به سیستم های نوین تصفیه آب می باشد که برای مثال می توان سیستم های تصفیه آب  به روش اسمز معکوس یا (RO) که در بین سیستم های دیگر تصفیه آب کارآمدتر و اقتصادی تر می باشد نام برد.

چرا از سیستم های اسمز معکوس (RO) در تصفیه خانه های شهرهای بزرگ استفاده نمی شود؟

نظر به اینکه طبق تحقیقات به دست آمده مصرف آب در کشور ما برای هر خانواده متوسط در روز حدودا ۲۰۰ الی ۲۵۰ لیتر می باشد و ۹۸٪ این مقدار مصرف مربوطه به مصارف غیر از آشامیدن از جمله استحمام- شستشوی البسه و ظروف و آبیاری فضای سبز و شستشوی محوطه ساختمانها استفاده می شود، لذا تولید آب با کیفیت بالا جهت این مصارف امری غیر اقتصادی و غیر ضروری و غیر منطقی می باشد و در هیچ جای دنیا متداول نمی باشد.

پس در نتیجه نصب یک دستگاه تصفیه آب استاندارد با سیستم اسمز معکوس (RO) در نقطه مصرف هر خانوار تبدیل به امری واجب و هوشمندانه و اقتصادی شده است و ضرورت این موضوع را بیش از پیش آشکار می نماید شرکت پاکاب ۲۲ آماده مشاوره و خدمات و نصب دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس خانگی را برای شما عزیزان می باشد.

امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا نصب یک سیستم تصفیه آب در منزل تبدیل به امری رایج و متداول شده است. ما معتقدیم خرید و نصب یک آب تصفیه کن استاندارد نه تنها هزینه نیست ، بلکه یک سرمایه گذاری بسیار مطلوب و هوشمندانه است. دستگاه تصفیه آب خانگی را از پاکاب تهیه کنید.

شرکت پاکاب ۲۲ فروشنده ی کلی و جزیی دستگاه تصفیه آب و دستگاه تصفیه هوا و فیلتر دستگاه تصفیه آب با هدف عرضه ی محصولات در عرصه ی بهداشت آب وهوا برای شهروندان محترم با کیفیت و قیمت مناسب فعالیت خود را اغاز نموده است.

امیدواریم تا خدمات ما سلامت و رضایت شما مشتریان گرامی را فراهم اورد.

(سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس بهترین گزینه برای نوشیدن آبی سالم و گوارا)