گوشی جدید اوپو ركورد شارژ بی سیم را شكست

روش سئو: شركت اوپو از عرضه گوشی هوشمند جدیدی به نام رنو ایس ۲ آگاهی داده كه سرعت شارژ بی سیم باتری را شكسته است.

به گزارش روش سئو به نقل از انگجت، در صورتیكه بیشتر گوشیهای هوشمند سازگار با فناوری شارژ بی سیم در بهترین حالت از سیستم شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می كنند، گوشی رنو ایس ۲ از سیستم شارژ بی سیم ۴۰ واتی برخوردارست.
این سیستم شارژ بی سیم كه به AirVOOC شهرت یافته، شارژ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری گوشی رنو ایس ۲ را در ظرف ۵۶ دقیقه امكان پذیر می سازد. این گوشی با استاندارد نسل پنجم گوشیهای هوشمند سازگاری دارد و مانند گوشی فایند ایكس ۲ پروی اوپو از سیستم شارژ سیمی سریع ۶۵ واتی SuperVOOC ۲.۰ نیز پشتیبانی می كند. این سیستم شارژ باتری گوشی مورد اشاره را در عرض نیم ساعت ممكن می كند.
گوشی مورد اشاره مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۶۵، نمایشگر ۶.۵ اینچی FHD+ AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۸۰ هرتز، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیكسلی و بلندگوهای دالبی اتم است.
همچنین در پس این گوشی از چهار دوربین ۴۸ مگاپیكسلی اصلی با سنسور IMX۵۸۶ سونی، ۸ مگاپیكسلی فوق عریض و دو دوربین ۲ مگاپیكسلی برای افزایش كیفیت تصاویر پرتره و عكاسی در شب بهره گرفته شده است.
این گوشی با هشت گیگابایت رم LPDDR۴X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS ۳.۰ به قیمت ۵۷۰ دلار و با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR۵ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۶۵۰ دلار عرضه می شود.

منبع: