وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران؛ كیفیت و سرعت اینترنت با حفظ قیمت فعلی افزایش می یابد

به گزارش روش سئو وزیر ارتباطات اظهار داشت: تمامی تلاشمان این است كه با حفظ قیمت فعلی، كیفیت و سرعت اینترنت افزایش یابد.

به گزارش روش سئو به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی امروز شنبه در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش برای هوشمندسازی مدارس در نمایشگاه الكامپ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز دغدغه همه مردم حتی در مناطق محروم كیفیت و سرعت بالای اینترنت است.
وی اضافه كرد: مردم از ما سرعت بالاتر اینترنت را می خواهند و ما تلاشمان این است كه با حفظ قیمت فعلی، كیفیت و سرعت اینترنت را بالا ببریم.
آذری جهرمی خاطرنشان كرد: مبحث تعرفه گذاری برای مشتركان كم مصرف انجام شده است و قیمت متفاوت اینترنت برای مشتركان كم مصرف عرضه شده است اما این بسته ها با عنایت به اینكه قیمت و سرعت پائین دارند، نارضایتی برای مشتركان به همراه خواهند داشت و ما باید تلاش نماییم بتوانیم كیفیت و سرعت را بالا ببریم.
ورود كمیته رجیستری به مبحث بازار گوشی موبایل
وزیر ارتباطات در مورد ساماندهی بازار گوشی موبایل و قیمت بالای گوشی در شرایط فعلی در پاسخ به سوال مهر تصریح كرد: كمیته رجیستری به این مورد ورود كرده و بحث سفارش گوشی از راه این كمیته در حال پیگیری است.
وی اضافه كرد: این كمیته با وزارت صمت و سایر دستگاه ها به صورت مرتب جلساتی را می گذارد تا وضعیت بازار گوشی به ثبات برسد. در این زمینه آخرین وضعیت را سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید اعلام نماید.
آذری جهرمی در مورد سوالی در خصوص وجود شایعاتی در مورد هك اطلاعات برخی سازمان های كشور به علت همكاری ایران و تركیه در زمینه ترانزیت دیتا هم تأ كید كرد: من حتی این مورد را نشنیدم و اگر مستنداتی در این زمینه دارید یا اخباری در این زمینه شنیده شده در اختیار ما بگذارید تا آنرا بررسی نماییم.