تعمیر كولر گازی در تهران توسط مجموعه سرویسكاران

روش سئو: تعمیرات غیر اصولی كولر های گازی به هر نحوی كه باشد، نه تنها مشكل كولر گازی را حل نخواهد كرد، بلكه باعث ایجاد مشكلات جانبی بیشتری برای آن می شود.

فصل تابستان با تمام ویژگی های گرمایشی در راه است. بنابر گزارش سازمان هواشناسی، تابستان امسال طبق معمول شاخص گرما در کشورمان فراتر از حد معمول خواهد بود. در این بین اهمیت کولر های گازی در منازل و واحد های ساختمانی به بالا ترین حد خود خواهد رسید. کولر های گازی موجود در منازل در سال اخیر دچار خرابی شده و وقت آن رسیده که به عیب یابی و تعمیر آن بپردازید!

تعمیرات لوازم الکتریکی و دیجیتال به خصوص کولر های گازی مهارتیست کاملا تخصصی که می بایست توسط متخصص آن به انجام برسد. تعمیرات غیر اصولی کولر های گازی به هر نحوی که باشد، نه تنها مشکل کولر گازی را حل نخواهد کرد، بلکه باعث ایجاد مشکلات جانبی بیشتری برای آن می شود. به طور کلی یک تعمیرکار غیر حرفه ای می تواند مشکل کولر گازی را دو برابر کرده و به طبع هزینه های اتلافی و بیهوده را افزایش دهد. مطلبی که می خوانید بخشی از مطالب وبسایت خدماتی سرویسکاران می باشد.

تعمیر کولر گازی در تهران و دردسر های آن!

بسیاری از همشهریان تهرانی با مشکلات بسیاری از قبیل تردد در سطح شهر مشکلاتی اساسی دارند! شلوغی شهر تهران عاملیست برای کند شدن روند خدمات رسانی و در نتیجه از بین رفتن زمان متقاضی آن خدمت خاص !تعمیر کولر گازی در تهران نیز جزء همین امور است.

حتما تا به حال تجربه معطلی از طرف نمایندگی های لوازم خانگی خاصی را داشته اید. این مدت زمان گاها تا یک هفته نیز ادامه دار خواهد بود. اما آیا علت آن را می دانید؟

  • مهمترین علت این مقوله آن است که با ورود فصل فصل تابستان، تقاضا برای انواع خدمات مربوط به کولرهای گازی افزایش پیدا خواهد کرد. در نتیجه تناسب میان تعداد تعمیر کاران و متقاضیان تعمیر لوازم منزل به هم خواهد خورد و همین عاملیست برای وقفه در روند بررسی مشکل تا عیب یابی.
  • دومین عامل می تواند همان مشکل تردد و شلوغی شهر تهران باشد. بسیاری از مراکز تعمیراتی کیلومتر ها از محل سکونت شما دور می باشند و همین امر باعث عقب افتادن مراجعه به شما می باشد.
  • سومین عامل آنست که متاسفانه بسیاری از این مراکز برای مشکلات کوچک و به اصطلاح روشن تر، اموری که سود کمتری برایشان خواهد داشت، برای حل مشکل دست به عمل نمی زنند!

سرویسکاران این مشکلات را تماما حل نموده است. سرویسکاران نماینده تعمیر برند های کولر گازی سامسونگ، کولر های گازی جنرال و ال جی در شهر تهران بوده و در ۲۲ منطقه از تهران شعبات خدمت رسانی دارد.

کولر های گازی سامسونگ و روند عیب یابی آن

۱- در حالت (cool mode) یا همان حالت سرمایشی کولر گازی سامسونگ به اندازه کافی و یا اصلا سرمایش کافی را ندارد!

چرا این مشکل پیش می آید؟

  • در مرحله اول می بایست کنترل هدایتگر را بررسی کنید. در بسیاری از موارد استفاده از کنترل کولرهای گازی توسط نصاب کولر گازی سامسونگ به درستی به مصرف کننده آموزش داده نشده است. در هر صورت با مراجعه به دفترچه راهنمای کولر گازی سامسونگ می توانید عملکرد هر کدام از دکمه ها را مشاهده کنید. با تنظیم درجه سرمای دستگاه با استفاده از دکمه "mode" به معنای "حالت و یا وضعیت" کولر گازی را در وضعیت سرمایش قرار دهید. معمولا با فشردن این دکمه بر روی صفحه کوچک نمایشگر اسپیلت سامسونگ تصویر دانه برف مشاهده می کنید که به معنای حالت سرمایشی کولر گازی می باشد. در این حالت با تنظیم درجه (فشردن دکمه های فلش بالا و پایین در وضعیت temp ) می توانید درجه سرمایش دستگاه را تغییر دهید. اما اگر این کار را انجام دادید و تغییری ایجاد نشد موارد زیر را بررسی کنید.
  • در مرحله دوم کمپرسور کولر گازی سامسونگ را بررسی کنید.معمولا با روشن کردن کولر گازی با استفاده از کنترل هدایتگر کمپرسور نیز روشن شده و صدای کار کردن آن به طور محسوس قابل شنیدن است. چنانچه در این حالت دریافتید که کمپرسور از کار افتاده است در نظر داشته باشید که کمپرسور نیاز به تعمیر دارد.
  • در مرحله سوم باید در نظر داشته باشید که ممکن است شارژ کولر گازی سامسونگ تمام شده باشد. رایج ترین مشکلات تعمیرات کولر های گازی سامسونگ و عدم سرمایش آن مربوط به شارژ گاز آن است. گاز های مبرد کولر گازی سامسونگ نقش اصلی در فرآیند سرمایشی دستگاه را دارند

۲- از قسمت های مختلف (پنل درونی یا اوپراتور) آب به صورت قطره قطره و یا جاری به بیرون منتقل می گردد!

چرا این مشکل پیش می آید؟

  • دلیل اول می تواند کم گاز بودن اسپیلت باشد.در این صورت آب درون شلنگ های منتقل کننده برفک زده و این برفک به وسیله فن داخل اوپراتور با شدت به بیرون پرتاب شده و در مسیر ذوب شده و به صورت مایع از دستگاه بیرون خواهد زد.
  • دلیل دوم می تواند سوراخ بودن و یا نشتی دادن شلنگ منتقل کننده آب مقطر باشد.در این صورت بخشی از آب از داخل شلنگ چکه می کند. در این حالت خود شما نیز می توانید نشتی شلنگ را (در صورت جزئی بودن آن) با استفاده از چسب های مخصوص برطرف سازید اما پیشنهاد می شود برای عوض کردن آن حتما از یک تعمیرکار کولر گازی سامسونگ استفاده نمائید.
  • دلیل سوم می تواند شکستن حوضجه کولر گازی می باشد. حوضچه جایگاهی درون اوپراتور است که نقش نگهداری آب را بر عهده دارد. گاها در اثر تعویض قطعات و یا سنگین شدن آن دچار شکستگی و نشتی می شود و این آب به درون اوپراتور سرازیر شده و باعث می شود کولر گازی سامسونگ آب را به بیرون منتقل نماید. تعویض و یا تعمیر حوضچه آب هزینه چندانی ندارد اما در صورت عدم تعمیر می تواند باعث اختلال و اتصال سیم های داخلی و قطعات برقی داخل اوپراتور شود.
  • دلیل چهارم می تواند گرفتگی شلنگ درین کولر گازی سامسونگ باشد. شلنگ های درین زیر لوله های مبرد و کابل برق قرار می گیرد و نقش تخلیه آب تقطیر شده را بر عهده دارد. گاها با گرفتگی شلنگ های درین موجب پر شدن آن می شوند و این آب از قسمت های دیگر پنل به بیرون منتقل می گردد.

۳- کولر گازی سامسونگ صدایی فراتر از حد نرمال تولید می کند! چرا این مشکل پیش می آید؟

  • دلیل اول عمده ترین دلیل این موضوع است.تعدادی فن داخل دستگاه های کولر گازی وجود دارد که وظیفه خنک کردن قطعات الکتریکی داخل آن را دارد. گاها با جا به جایی دستگاه و یا طی کارکرد زیاد، فن ها دچار جا به جایی و کج شدن می شوند و با برخورد با بخش های مختلف فلزی و یا پلاستیکی کولر گازی تولید صدا می کنند.سرویس فن های دستگاه بخش مهمی از فرآیند سرویس کولر گازی سامسونگ می باشد. اما در حالات دیگر مشکل عدم کارکرد فن می تواند به دلایل معیوب بودن شفت بیرونی، معیوب بودن فن موتور، نیم سوز بودن رله برد، عدم کارکرد سنسور دما، عدم کارکرد ترموستات، سوختن خازن های فن باشد.

۴- کولر گازی اصلا کار نمی کند!

چرا این مشکل پیش می آید؟

  • دلیل اول می تواند از سیم کشی داخلی واحد ساختمانی باشد. گاها قطعی برق باعث نرسیدن برق به دستگاه باشد.ابتدا از برقکشی صحیح واحد خود و به خصوص محل اتصال سه شاخه کولر گازی سامسونگ اطمینان حاصل نمائید.
  • دلیل دوم می تواند عدم کارکرد و یا اتصالی سیم های ورودی برق به درون کولر گازی سامسونگ باشد. در صورت عدم برق رسانی به قطعات مختلف کولر گازی سامسونگ به هیچ وجه کار نمی کند.

بهترین حالت برای تعمیر کولر گازی جنرال

بهترین حالت برای تعمیر کولر گازی جنرال استفاده از کارآزموده های تحت لیسانس شرکت جنرال که نمایندگی این شرکت می باشند.نمایندگی تعمیر شرکت جنرال به دلیل واقف بودن کامل به سیستم دستگاه های کولر گازی جنرال، بدون شک بهترین تعمیرکار برای کولر گازی جنرال شما خواهند بود. وجه تمایز بین تعمیر کولر گازی توسط نمایندگی شرکت جنرال و شرکت های متفرقه چیست؟ در مقایسه پرسنلی که در نمایندگی های جنرال مشغول به فعالیت هستند با دیگر تعمیرکاران کولر گازی بسیار محسوس است. دستگاه های اسپیلت جنرال از پر مصرف ترین و در عین حال حساس ترین دستگاه های موجود در بازار ایران است.تعمیرکاران مجاز کولر گازی جنرال زیر نظر نمایندگی اصلی تحت آموزش های تخصصی و به صورت متمرکز روی برند جنرال کار کرده اند. تعمیرکار غیر متخصص ممکن است به کلیت فرآیند تعمیر واقف باشد لیکن در برخی مراحل تخصصی تر نمی تواند به صورت کامل از پس تعمیر آن بر بیاید. مجرب ترین تعمیرکار برای کولر گازی جنرال،پرسنل آموزش دیده ی خود این شرکت می باشند. قیمت تعمیر کولر گازی جنرال چقدر است؟ برای اطلاع از قیمت تعمیرات کولر گازی جنرال در کمال احترام می بایست با سرویسکاران تماس حاصل نمائید.تماس شما گاها به تعمیرکاران در عیب یابی کمک خواهد کرد. در عین حال قیمت تعمیرات کولر گازی به بخش های مختلف تقسیم بندی می گردد و مقدار ثابتی نیست. به عنوان مثال تعمیر کندانسور با تعمیر و تعویض برد الکتریکی تفاوت دارد. در نظر داشته باشید که نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی جنرال قیمت های دسته بندی شده و به تفکیکی را به شما ارائه خواهد کرد. رقابت بر سر قیمت؟! کیفیت یا دروغ؟! تعرفه های قیمتی تعمیرات کولر های گازی جنرال در تمامی نمایندگی های رسمی جنرال، مبلغیست تفکیک شده و مشخص. اما بسیاری از متقاضیان تعمیر کولر گازی، به دنبال پائینترین قیمت برای تعمیر کولر جنرال خود هستند. صد البته که قیمت پائین یا بالا نشان بی کیفیتی با با کیفیتی خدمات نیست. اما در برخی از مراکز خدمات کولر گازی، برای جذب مشتری بیشتر اقدام به ارائه تعرفه های قیمتی پائین تر از حد استاندارد به مشتری می نمایند. به این نکته توجه کنید که کولر گازی جنرال خود را به دست هر تعمیرکاری نسپارید و قیمت را ملاک انتخاب تعمیرکار نکنید!

درباره تعمیر کولر گازی برند ال جی بیشتر بدانید!

تعمیر کولرگازی ال جی همچون تعمیر کولرگازی سامسونگ و جنرال بایستی توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود تا فرآیند تعمیر و سرویس به درستی انجام شود. کولرهای گازی نسل جدید به دلیل فناوری های جدیدی که در طراحی و ساخت آن به کار رفته است، از حساسیت بالایی برخوردار هستند و نگهداری و مراقبت درست از آنها شرط اول در طول عمر و کیفیت آنهاست. همانطور که می بینید برندهای مختلفی هرساله مطرح می شوند که هرکدام از آنها به نوعی کاربرد داشته و توانسته اند نظر مشتری را به خود جلب کنند. تعمیر کولر گازی ال جی نیز بایستی جدی گرفته شود و برای تعمیر آن از افراد متخصص استفاده گردد تا در کیفیت دستگاه تاثیر منفی برجای نگذارد. برای اینکه بدانید چگونه کولر گازی خود را تعمیر کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

دلایل متعددی ممکن است باعث تعمیر کولر گازی ال جی شود. ممکن است کولر باد خنک تولید نکند و یا ممکن است در هنگام کار کردن صداهای عجیب و غریب داشته باشد که در اینصورت بایستی هر چه زودتر با یک تعمیرکار کولر گازی تماس بگیرید. گاهی اوقات هر برندی برای خودش یک تعمیرکار جداگانه و متخصص دارد که در این مواقع بهتر است از تعمیرکار تخصصی همان برند استفاده کنید. به عنوان مثال برای تعمیر کولرگازی ال جی از تعمیرکار تخصصی کولر ال جی استفاده کنید. منتها در بیشتر اوقات یافتن تعمیرکار همان برند سخت و دشوار است و شما بایستی یک فرد متخصص را برای تعمیر کولر گازی ال جی خود بیابید.

به دنبال بهترین ها باشید!

حتما به این موضوع مضرف هستید که شرایط اقتصادی امروز کشور دال بر گرانی های چشمگیر به خصوص بالا رفتن نرخ لوازم خانگی شده است.از آنجا که هزینه تعمیرات نسبت به تعویض دستگاه بسیار ناچیز است و یک بار برای یک مدت طولانی به انجام می رسد، بسیار عقلانیست که تعمیرات آن را به مراکز تخصصی بسپارید. در غیر اینصورت در نظر داشته باشید تشخیص اشتباه برای دستگاه می تواند به منزله ی پرداخت هزینه بیشتر و یا گاها از کار افتادن دیگر قسمت های این سیستم باشد. سیستم مجموعه ایست که در ارتباط با یکدیگر کار می کند و اختلال در یک بخش، بخش های دیگر را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

کلیه خدمات فوق را می توانید با کلیک کردن روی لینک ها از مجموعه سرویسکاران دریافت نمایید.