در وب تاریك؛ هكرها اطلاعات شهروندان انگلیسی را ۱۰ پوند می فروشند

به گزارش روش سئو اطلاعات كامل شهروندان انگلیسی به قیمت ۱۰ پوند در فضای وب تاریك عرضه شده است كه این اطلاعات شامل نام، آدرس، پسوردهای آنلاین و اطلاعات بانكی است.

به گزارش روش سئو به نقل از ایندپندنت، اطلاعات شخصی دزدیده شده شهروندان انگلیسی در وب تاریك با قیمت ۱۰ پوند فروخته می گردد. هكرها با استفاده از این اطلاعات كلاهبرداری اینترنتی و دزدی هویت انجام می دهند.
اطلاعات كامل شهروندان انگلیسی كه هكرها آن را«Fullz » می نامند، در چند بازار سیاه آنلاین برای فروش عرضه شده است. بسته كامل ID حاوی اطلاعاتی مانند نام، آدرس، پسوردهای آنلاین، اطلاعات بانكی و غیره هر فرد است.
به گفته محققان حملات بزرگ هكرها در این اواخر، تجارت غیر قانونی اطلاعات سرقت شده را گسترده تر كرده است. در سال ۲۰۱۸ میلادی اطلاعات بیشتر از ۱۰۰ میلیون نفر در نفوذ هكرها به شركت های مختلف همچون شركت هواپیمایی بریتیش ایرویز، هتل های زنجیره ای ماریوت و فیسبوك فاش شده است.
این اطلاعات سرقت شده در وب تاریك عرضه می گردد و مجرمان سایبری آنها را خرید و فروش می كنند.
جالب آنكه حتی یك فروشنده در فضای وب تاریك، نمونه ای از اطلاعات سرقت شده را فراهم نموده است.
به گفته سیمون میگلیانو تحلیلگر وب تاریك، وجود این بسته های اطلاعاتی در وب تاریك به گسترش كلاهبرداری اینترنتی منجر می گردد و به نظر می آید تقاضا برای چنین اطلاعاتی در حال افزایش می باشد.