در ۲۵ منطقه مخابراتی؛ سامانه ارتباط با مشتریان اینترنت مخابرات مبتلا به اختلال میگردد

روش سئو: شركت مخابرات ایران از بروز اختلال موقت در سامانه نرم افزاری CRM_ADSL (مدیریت ارتباط با مشتریان اینترنت) در ۲۵ منطقه مخابراتی كشور آگاهی داد.
به گزارش روش سئو به نقل از شركت مخابرات ایران، با عنایت به ضرورت انتقال سامانه نرم افزاری CRM_ADSL متمركز شركت مخابرات ایران از سرورهای موجود به سرورهایی با معماری و زیرساخت جدید، از ساعت ۲ تا ۸ پگاه روز جمعه نهم آذرماه ۱۳۹۷، سامانه CRM متمركز، قطع و از دسترس خارج خواهد شد. با عنایت به ضرورت انجام عملیات دان تایم (Downtime)، در مدت زمان مورد اشاره، امكان فروش سرویس جدید، تمدید یا شارژ وجود نخواهد داشت، اما هیچ اختلالی در سرویس مشتریان شركت احداث نمی گردد.

عملیات Downtime به منظور ارتقای سامانه CRM متمركز شركت مخابرات ایران، در ۲۵ استان شامل استان های خراسان شمالی، بوشهر، كهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، زنجان، همدان، ایلام، مازندران، كردستان، كرمانشاه، مركزی، گلستان، هرمزگان، اردبیل، كرمان، گیلان، یزد، خوزستان، البرز، قم، قزوین، سمنان، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی اجرا میگردد.