چهارمین اجلاس وب فارسی آبان ماه برگزار می گردد

روش سئو: چهارمین اجلاس وب فارسی باحمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و باحضور جمعی از مدیران كشوری و نخبگان سایبری، توسعه دهندگان فضای مجازی و تجارت الكترونیك سوم آبان ماهدر تهران برگزار می گردد.

به گزارش روش سئو به نقل از مهر، حمیدرضا همتی، رئیس اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی ضمن بیان مطلب فوق اظهار نمود: برگزاری این اجلاس در جهت هم افزایی ارتباط بخش خصوصی، بخش دولتی و نهادهای بالادستی است و هم در آن به معرفی تكنولوژی های روز ایران و جهان می پردازیم.
وی با اشاره به اینكه این اجلاس سوم آبان ماه سال جاری و در مركز همایش های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود، اضافه كرد: در این اجلاس، فعالان بخش خصوصی، نخبگان سایبری، توسعه دهندگان فضای مجازی و تجارت الكترونیك و هم مدیران كشوری و لشكری كشور به تهران می آیند.
رئیس اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی با اشاره به اینكه برگزاری این اجلاس بدون حمایت و پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و هم سازمان فناوری اطلاعات ایران امكان پذیر نبود، اظهار نمود: ایران در سال های گذشته در حوزه های فناورانه و سایبری توسعه و پیشرفت مضاعفی داشته، به حدی كه توانسته یكی از بازوان قدرتمند اقتصادی كشور محسوب شود و دولت را در جهت تولید اشتغال و توسعه فردی یاری نماید، بلاشك این پیشرفت چشمگیر بدون همكاری و همراهی بخش خصوصی و دولتی امكان پذیر نبود.

وی با اشاره به اینكه می خواهیم قطب منطقه شویم، اعلام نمود: ما از نخستین روزهایی كه سنگ بنای این حركت عظیم را قراردادیم، برآن شدیم تا ارتباط بخش خصوصی و نهادهای بالا دستی را تنگاتگ و دوستانه نماییم تا بتوانیم مشكلات و موانع را با مشاركت یكدیگر از میان برداریم، كه به لطف خدا و هم همراهی مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی توانستیم تا حدودی به این مهم دست پیدا نماییم.
همتی ادامه تصریح كرد: كارآفرینی، تجارت الكترونیك، كسب و كارهای اینترنتی، امنیت سایبری و طراحی و توسعه فضای مجازی از محورهای اساسی و بنیادین این اجلاس هستند كه بر آن پا فشاری می نماییم. بر هیچكس قدرت تجارت الكترونیك و كسب و كارهای اینترنتی پوشیده نیست، به جرات می توان گفت كسب و كارهای اینترنتی به حدی در حال پیشرفت و گسترش هستند كه گوی رقابت را از دست كسب و كارهای سنتی ربوده اند.
وی با اشاره به اینكه در میزان اهمیت امنیت سایبری همین بس كه جنگ و مقاومت از فضای واقعی به فضای سایبری منتقل شده و باید خویش را آماده میادین مبارزات سخت نماییم، خاطرنشان كرد: در این مراسم با همكاری سازمان فناوری اطلاعات ایران از برخی توسعه دهندگان فضای مجازی تقدیر خواهد شد.
رئیس اجلاس توسعه دهندگان وب فارسی در انتها اظهار داشت: امیدوارم شما فعالان و مدیران عزیز همچون گذشته ما را در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و تعالی این حوزه نوظهور یاری نمایید كه بدون شك این اتفاقات اثر بخش بدون همیاری و همكاری شما ممكن نخواهد بود.
علاقه مندان جهت كسب اطلاعات بیشتر و حضور در اجلاس وب فارسی می بایست به وب سایت اجلاس به نشانی http: //www.pwconf.ir رجوع كنند و یا با شماره ۸۸۳۴۰۹۰۶ كانون توسعه دهندگان فضای مجازی تماس بگیرند.