تأخیر در رونمایی از محصولات؛ ویروسی شدن تولید كننده تراشه های اپل

به گزارش روش سئو واحدهای تولیدی شركت تولید تراشه های اپل به ویروس مبتلا شده است. هرچند عملیات تولید ازسرگرفته شده اما پیش بینی می گردد این روند در رونمایی از محصولات الكترونیك اثرگذار باشد.

به گزارش روش سئو به نقل از انگجت، خیلی از محصولات الكترونیكی كه مقرر است پاییز امسال رونمایی شوند، احیانا با تاخیر مواجه شوند. شركت TSM كه یكی از بزرگترین تولید كنندگان تراشه است، اعلام نموده بعضی از واحدهای تولیدی آن روز سوم آگوست به ویروس مبتلا شده اند.
برخی از این واحدهای تولیدی این شركت تایوانی در مدتی كوتاه به حالت عادی بازگشتند اما بقیه به مدت یك روز از تولید عقب ماندند.این شركت شایعات هك را رده كرده اما هیچ جزئیاتی درباره ویروس یا مسیر احتمالی ورود آن هم منتشر نكرده است.TSMC قول داده روز ششم آگوست جزئیات بیشتری دراین باره فراهم آورد.
هرچند یك روز عقب ماندن از فرایند تولید، چندان زیاد به نظر نمی رسد اما تاثیرات آن با عنایت به شرایط موجود امكان دارد بسیار زیاد باشد.
TSMC برای خیلی از نام های بزرگ صنعت فناوری همچون اپل، AMD، NVIDIA و كوالكام تراشه می سازد. ۲۴ ساعت اختلال در تولید به كاهش دستگاه ها منجر می گردد و همین امر به خصوص برای شر كت هایی كه در حجم كم محصول تولید می كنند، بسیار قابل توجه است.