با بازی های ویدئویی؛ هوش مصنوعی قهرمان جام جهانی را درست پیش بینی كرده بود

روش سئو: شركت ای ای اسپورت كه ركوردهای جالبی در زمینه پیش بینی قهرمان های رقابت های مهم ورزشی با استفاده از بازی های ویدئویی خود به ثبت رسانده، این دفعه هم قهرمان جام جهانی فوتبال را به درستی پیش بینی نمود.

به گزارش روش سئو به نقل از انگجت، این شركت از بازی فیفا ۱۸ برای پیش بینی درست قهرمان جام جهانی در سال ۲۰۱۴ بهره برده بود و آلمان را برترین تیم این جام اعلام نموده بود.
این بار ای ای اسپورت با استفاده از یك هوش مصنوعی پیشرفته توانست فرانسه را بعنوان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه معرفی نماید. این شركت در ماه می گذشته با اجرای شبیه سازی شده بازی فیفا ۱۸ این مورد را به اطلاع همگان رسانده بود.
ای ای اسپورت برای افزایش دقت پیش بینی خود از اطلاعات مربوط به ۴۰۶ میلیون بازی مجازی كه توسط كاربران بازی فیفا ۱۸ اجرا شده بود، هم بهره برده بود. در این بازی ها یك میلیارد گل به ثمر رسیده و در ۱.۷ میلیارد مورد هم دروازه بان ها جلوی گل شدن توپ ها را گرفته بودند.
در ۱۷۰ میلیون مورد از این بازی ها برزیل حضور داشت و ۱۵۳ و ۸۱ میلیون بازی هم مربوط به فرانسه و آرژانتین بودند. اما بیشترین پیروزی در این بازی ها مربوط به فرانسه با ۲۴۸ هزار مورد پیروزی و سپس برزیل با ۲۲۶ هزار مورد پیروزی بود. آلمان هم با ۱۰۵ هزار مورد پیروزی در رتبه سوم قرار داشت.