توسط یك شركت تایوانی تولید شد آینه ای كه عیب های صورت را تحلیل می كند

روش سئو: یك شركت تایوانی تحت عنوان ˮهای میرورˮ(HiMirror ) آینه ای كوچك تولید كرده است كه با تجزیه و تحلیل ایرادهای صورت، نقص های آن را تشخیص می دهد.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا و به نقل از تلگراف، یك شركت تایوانی آینه ای تولید كرده است كه درصدی از مشكلات پوستی از قبیل “چین و چروك”، “خطوط روی پوست”، “رنگ چهره”، “لك های تیره”، “جوش” و منافذ موجود روی پوست را تجزیه و تحلیل می كند.
صاحبان این آینه می توانند كرم مرطوب كننده ای كه روزانه استفاده می نمایند را در این آینه اسكن و یا انتخاب كنند، سپس آینه مشخص می كند كه این كرم برای پوست آن ها مناسب می باشد یا خیر.
انتظار می رود كه فروش این آینه در انگلیس بسیار زیاد باشد و با قیمت ۴۶۷ دلار به فروش برسد.

بنیاد “اختلال خودزشت انگاری” این كشور از تولید این آینه ابراز نگرانی كرده است.
این بنیاد اعتقاد دارد كه امكان دارد این آینه روی افراد حساس و صدمه پذیر اثرات منفی داشته باشد.

“امیت جاسی” روانشناس بیمارستان “مادزلی” در جنوب لندن اظهار داشت: استفاده از چنین محصولی كه چهره یك فرد را كه مهم ترین جنبه ظاهری وی است، بررسی می كند و نقاط ضعف وی را نمایان می سازد، خطرناك است.
یكی از سخنگوهای شركت سازنده اظهار كرد، استفاده از فناوری هایی كه باعث تناسب اندام و رعایت مراقبت های بهداشتی در افراد می گردد، یكی از نیازهای زندگی در این عصر است. ازاین رو فناوری شركت ما بینش افراد نسبت به زیبایی را بالا می برد.
فقط افراد بالای ۱۳ سال می توانند یك حساب كاربری در “HiMirror” بسازند.
گفتنی است سیستم امنیتی این آینه به نحوی است كه اطلاعات و شرایط بدن، سلامتی و پوستی كاربران خویش را محفوظ می دارد.
همچنین در سیستم حریم خصوصی این آینه عكس ها و صدای ضبط شده كاربران هم با یك شركت كه شخص سوم به حساب می آید، به اشتراك گذاشته می گردد تا آن شركت محصولات خویش را به فروش كاربر بگذارد.