در طراحی جدید؛ گوشی پیكسل ۳ به قدرتمندترین پردازنده اسنپ دراگون مجهز می گردد

روش سئو: گوگل كار طراحی گوشی پیكسل ۳ را شروع كرده و خبرهای جدید حاكی از این است كه در این تلفن همراه از پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۷۱۰ استفاده خواهد شد.

به گزارش روش سئو به نقل از دیجیتال ترندز، منابع آگاه می گویند مقرر است دو نسخه از گوشی پیكسل ۳ عرضه گردد كه به ترتیب پیكسل ۳ و پیكسل ۳ ایكس ال نام خواهند گرفت.
تراشه اسنپ دراگون ۷۱۰ كه مقرر است بر روی این دو گوشی نصب شود در نیمه اول سال ۲۰۱۹ توسط شركت كوالكوم عرضه می گردد و بنابراین نسل جدید گوشی پیكسل هم زودتر از تابستان سال آینده در دسترس قرار نمی گیرد.
همچنین گفته می گردد گوشی پیكسل ایكس ال ۳ مجهز به فناوری دوربین دوگانه در جلو برای تهیه تصاویر سلفی باكیفیت خواهد بود. این گوشی دارای یك نمایشگر بزرگ و فراگیر هم خواهد بود.
تصاویری كه از قاب جلویی این دو گوشی در دسترس قرار گرفته نشان داده است قاب گوشی پیكسل ۳ قابی ساده تر است كه دوربین سلفی آن هم به صورت معمولی طراحی شده است.
در هر دو گوشی از سیستم عامل اندروید پی استفاده شده و برای تغییر برنامه ها لمس دكمه هوم كافی است. همینطور برای قرار دادن گوشی در حالت ویبره باید دو دكمه پاور و بالا بردن صدا به صورت همزمان فشرده شوند. برخی میانبرهای دیگر هم برای تسهیل استفاده از گوشی پیكسل ۳ در نظر گرفته شده است.