ماسک هزینه های حقوقی کاربران خسارت دیده از کارفرما را تقبل می کند

به گزارش روش سئو، شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) هزینه های حقوقی و شکایت افرادی را که به علت پست یا لایک کردن محتوایی خاص در این پلت فرم با رفتاری ناعادلانه از جانب کارفرمایشان روبرو شده اند، می پردازد.
به گزارش روش سئو به نقل از رویترز، ایلان ماسک مالک پلت فرم ایکس در یک پست نوشت: اگر کارفرمای شما به علت پست یا لایک کردن محتوایی در این پلت فرم با شما برخوردی ناعادلانه داشته، ما هزینه های حقوقی شما را تأمین می نماییم. وی در ادامه اضافه کرد: محدودیتی برای تأمین این هزینه ها تعیین نشده است. ماسک بعدا در پاسخ به یک پست در رابطه با این که هیچ چیزی سریع تر از تهدید به اقدام قانونی، یک رفتار در آمریکا را تغییر نمی دهد اظهار داشت: ما فقط شکایت نمی نماییم. اقدام ما بسیار پرسروصدا خواهد بود و هیات مدیره شرکت ها را هم مجبور به پاسخگویی می نماییم. ماه گذشته ماسک اعلام نمود تعداد کاربران ماهانه ایکس به رکورد جدید رسیده و نموداری را به نمایش گذاشت که آخرین تعداد را بیش از۵۴۰ میلیون کاربر نشان می داد. این رقم در حالی اعلام شده که شرکت با تغییرات سازمانی سریع روبرو است و تلاش دارد درآمدهای درحال کاهش آگهی ها را ارتقا دهد. همینطور این جدید ترین تحول در مجموعه ای از اظهار نظرهای مدیران ارشد ایکس است که ادعا می کنند میزان استفاده از پلت فرم همچنان بالا است. ماسک در اوایل جولای اعلام نمود جریان مالی این پلت فرم همچنان منفی باقی می ماند چونکه درآمد آگهی ها ۵۰ درصد کاسته شده و میزان بدهی های پلت فرم بالا است.

منبع: