پاویون شرکت های دانش بنیان در بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات خاورمیانه

روش سئو: پاویون اختصاصی شرکت های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در دبی راه اندازی.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، در این پاویون که با همکاری صندوق نوآوری و مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برپا می شود، شرکت های دانش بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی های خود در عرصه های مرتبط نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ می پردازند.
همین طور در حاشیه این نمایشگاه، شرکت های ایرانی می توانند در رویداد استارت آپی «نورث استار» حضور پیدا کرده و دستاوردهای خودرا ارائه نمایند.
نمایشگاه جیتکس (GITEX)، از نمایشگاه های پیشرو منطقه برای سرمایه گذاران خطرپذیر و محلی برای نمایش تازه ترین دستاوردهای استارت آپ های فعال در عرصه های هوش مصنوعی، شهر هوشمند، فناوری های ابری و کلان داده، امنیت سایبری، بلاکچین، متاورس، فین تک، فناوری های تلکام و سایر حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات شمرده می شود.
علاقه مندان برای حضور در پاویون اختصاصی شرکت های دانش بنیان می توانند با مراجعه به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس ghazal.inif.ir ثبت نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۵۶۱۴۶۶ تماس بگیرند.
آخرین مهلت پیش ثبت نام ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ خواهد بود.
به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در امتداد کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت های دانش بنیان، پشتیبانی از حضور این شرکتها در نمایشگاه های دائمی خارجی و نیز حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برگزاری پاویون است.

منبع: