نخ بخیه ارتوپدی از طرف پژوهشگران تولید شد

روش سئو: یک شرکت دانش بنیان با دریافت تسهیلات از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و تامین قسمتی از هزینه های تولید موفق به تولید یک محصول تخصصی در فیلد جراحی ارتوپدی شد.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، یکی از شرکت های دانش بنیان با دریافت تسهیلات از صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و تامین قسمتی از هزینه های تولید موفق به تولید “آنکور سوچور” به عنوان یک محصول تخصصی در زمینه جراحی ارتوپدی شد.
آنکور سوچور، نخ بخیه لنگری است که محصولی مهم و اساسی در جراحی های ارتوپدی بشمار می رود که برای اتصال تاندون لطمه دیده به استخوان استفاده می شود، به شکلی که به یک سر این نخ های بخیه یک پیچ ظریف متصل شده و جراح با وارد کردن پیچ به استخوان موجب اتصال مستقیم نخ بخیه به بافت استخوانی می شود.
به نقل از روابط عمومی صندوق سلامت ثامن، حمیدرضا فرهادی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن در رابطه با این محصول، اظهار داشت: آنکور سوچور تولیدشده در این شرکت در دو سایز ۵ میلیمتر و ۳ میلیمتر است و دارای ۴ رشته نخ سایز USP2 از جنس پلی اتیلن است. جنس مرغوب نخ ها، طراحی ارگونومیک دسته پیچ گوشتی برای کاربردی ساده تر، مندرج بودن میله پیچ گوشتی بمنظور آگاهی از محل قرارگیری دقیق پیچ آنکور و استفاده از تیتانیوم برای پیچ آنکور از خاصیت های محصول تولیدی این شرکت است.

منبع: