همکاری دانشگاه آزاد و معاونت علمی ریاست جمهوری برای پشتیبانی از استعدادهای برتر هوش مصنوعی

به گزارش روش سئو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در رقابت های ملی تیم هایی برگزیده شدند و ما وظیفه داریم که این استعدادها را به رخ جهانیان بکشانیم.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، دکتر مهدی طهرانچی امروز در اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ضمن اشاره به حضور دانش آموزان در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران، اظهار داشت: حضور آنها نشان داد که ایران بزرگ ما مهد استعدادهاست.
وی ضمن تشکر از مربی های دانش آموزان و دانشجویان در این رقابت، اظهار نمود: همینطور از کسانی که زحمت میدان آرایی در واحد علوم و تحقیقات را در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برای رقم خوردن رخداد بزرگ هفدهمین مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران کشیدند، تشکر می کنم.
طهرانچی تصریح کرد: اینجا تازه آغاز راه است، شماها در این رخداد ملی جایگاه ارزشمند ای را کسب کردید و ما هم وظیفه داریم در رخدادهای بین المللی این استعدادهای ناب را به رخ بکشیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان پیشگام آموزش، پژوهش و فناوری ربوکاپ در هوش مصنوعی است و دست در دست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبرهای خوبی برای شما خواهد داشت.

منبع: