عرضه آی مک جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۳

به گزارش روش سئو، اپل آماده عرضه یک آی مک ۲۴ اینچی جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ است. این شرکت ساخت دو مدل جدید آی مک را به مرحله پایانی رسانده است.

به گزارش روش سئو به نقل از انگجت، اپل اخیراً آزمایش ها و بررسی هایی را برای تولید آی مک های جدید خود شروع کرده است. انتظار می رود تولید انبوه آی مک های تازه زودتر از سه ماه دیگر آغاز نشود، اما خبر خوب اینست که مدلهای بروزرسانی شده دارای چند قابلیت تازه هستند.
مهم ترین تحول در آی مک های سال ۲۰۲۳ نصب نسل بعدی تراشه های ام ۳ اپل خواهد بود. چیپست جدید آی مک احتمالا عملکرد و بهره وری انرژی قابل توجهی خواهد داشت، چونکه انتظار می رود در آن از فناوری ۳ نانومتری جدید TSMC استفاده گردد.
برخی اجزای داخلی آی مک هم توسط اپل بازطراحی شده اند. این شرکت همینطور درحال برنامه ریزی برای تولید صفحه نمایش ۲۴ اینچی است که با همان رنگ های شاد و مانند مدل قبلی در سال ۲۰۲۱ عرضه می شود.
این شرکت آماده است تا نسخه ۱۵ اینچی مک بوک ایر را که مدت ها شایعه عرضه آن انتشار یافته بود و همینطور مدل به روز شده ۱۳ اینچی و نخستین مدل مک بوک پروی سیلیکون را عرضه نماید. انتظار می رود این کامپیوتر های مک از اواخر بهار تا تابستان سال جاری وارد بازار شوند. معلوم نیست آیا مک بوک ایر جدید با تراشه های ۳ ام عرضه می شود یا خیر.