معرفی برنامه های توسعه صنعتی نانو در رویداد تریبون نانو

روش سئو: ستاد نانو با برگزاری رویداد ˮتریبون نانو و صنعت ۱۴۰۱ˮ در هفته دوم اسفندماه مبادرت به معرفی محصولات، تجهیزات و دستاوردهای شرکت های فناور نانو و دانش بنیان در صنایع مختلف و معرفی برنامه های توسعه صنعتی خواهدنمود.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا به نقل از ستاد نانو، در امتداد ترویج صنعتی فناوری نانو، رویداد “تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۱” با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی های دانش بنیان فناوری نانو ایران در زمینه های مختلف صنعتی به شرکت ها، سازمان ها، جامعه صنعتی کشور و با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و پایگاه های صادرات محصولات دانش بنیان با رویکرد تجاری و صنعتی در هفته دوم اسفندماه سال جاری برگزار می گردد.
این رویداد از روز ۶ تا ۱۳ اسفند ماه جاری با ارائه بیش از ۸۰ تن از مدیران، کارشناسان، پژوهشگران و نانوفناوران در زمینه های مختلف صنعتی کشور، بصورت مجموعه وبینارهای برخط (آنلاین) برگزار می شود.
معرفی محصولات، تجهیزات و دستاوردهای شرکت های فناور نانو و دانش بنیان در صنایع مختلف، معرفی برنامه های توسعه صنعتی، سیاست ها و الگوهای حمایتی ستاد فناوری نانو، تبیین فرصت های اقتصادی و تجاری و کاربردهای صنعتی فناوری نانو و ارائه راه حلهای نانو فناورانه و صنعتی برای صنایع کشور، تبیین چالش ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات شرکت ها، سازمان ها و صنایع داخلی و خارجی و ایجاد بستر ارتباطی و تبادل دانش و فناوری بین جامعه پژوهشی، مدیریتی و نانوفناوران با جامعه صنعتی کشور از اهداف این رویداد بشمار می رود.
در این رویداد در زمینه های تخصصی چون خودرو و حمل و نقل، صنایع ساخت و ساز، کامپوزیت، رنگ و رزین، ماشین آلات پیشرفته، مواد و انرژی، بحث و تبادل نظر خواهد شد.

منبع: