نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی با حضور ایرانسل

روش سئو: ایرانسل با حضور در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی (CTEX)، به روزترین خدمات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی همچون خدمات لنز، دانا، سیمبا و… را به بازدیدکنندگان معرفی می کند.
به گزارش روش سئو به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با سبد کاملی از پلت فرم های محتوایی که برای مصرف محتوا در فضای مجازی توسعه داده، در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی ایران شرکت کرده است. این نمایشگاه که بصورت مشترک توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و بنیاد ملی بازی های کامپیوتری برگزار می شود، از ۱۶ تا ۱۹ بهمن ۱۴۰۱، در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره)، از ساعت ۱۰ تا ۱۸، میزبان بازدیدکنندگان است. ایرانسل با ارائه سرویس «تلویزیون اینترنتی لنز» به عنوان بستر پخش فیلم، سریال، پخش رویداد زنده و شبکه های تلویزیونی، سرویس «راویتو» به عنوان پلت فرم اشتراک ویدیو و پخش زنده با امکان کسب درآمد، سرویس «ریتم» به عنوان پلت فرم جامع انتشار موسیقی و موزیک استریم، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی، سرویس «سیمبا» به عنوان سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوی مناسب و «پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا» به عنوان شبکه آموزش مجازی برای تمام فعالان آموزشی، در نمایشگاه CTEX سال ۱۴۰۱ مشارکت کرده است. نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی با رویکرد فراهم سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی، با نگاه توسعه کسب وکارها و ایجاد پیمان های مشارکتی و زمینه سازی آشنایی با آخرین فناوری های فرهنگی، با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات، برنامه ریزی و اجرا شده و اهدافی همچون پشتیبانی از توسعه کسب وکارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت ها و تعامل کسب وکارها با حاکمیت را دنبال می کند. همین طور شبکه سازی فعالان، هم افزایی کسب وکارها، رشد همکاریهای ملی و بین المللی، جذب سرمایه توسط کسب وکارها و معرفی آخرین فناوری های نوظهور، از چشم اندازهای این نمایشگاه است.

منبع: