آغاز نام نویسی اینوتکس ۲۰۲۳ از امروز

به گزارش روش سئو، ثبت نام دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، از امروز شروع شد.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، سجاد عباسی فشمی، دبیر دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس در نشست خبری امروز که در محل ساختمان معاونت علمی برگزار شد، ضمن اشاره به شروع به کار نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال آینده در پارک فناوری پردیس، اظهار داشت: ثبت نام استارت آپ ها و شرکتهای دانش بنیان از امروز برای حضور در اینوتکس شروع شده است و تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.
وی با تکیه بر این که در صورتیکه متقاضیان تا ۳۰ بهمن ماه ثبت نام کنند، مشمول تخفیف ۳۰ درصدی ثبت نام خواهند شد، اظهار نمود: طبق رایزنی هایی که با صندوق نوآوری و شکوفایی داشتیم، مقرر است به شرکتهای دانش بنیان تا ۷۰ درصد تخفیف برای حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ تعلق گیرد.
فشمی، اختصاص بخشی برای سخنرانی بانوان کارآفرین با عنوان “بانوان پیشگام” را از بخش های اینوتکس ۲۰۲۳ دانست و خاطرنشان کرد: در این بخش فضایی فراهم شده تا بانوان کارآفرین با برگزاری نشست هایی در حوزه فعالیت شان، تجربیات خویش را عرضه کنند، ضمن آنکه در این بخش جزئیات و چالش های کارآفرینی از دیدگاه بانوان مطرح می شود.
دبیر دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس با اشاره به اینکه مخاطبان این بخش تنها خانم ها نیستند و آقایان هم می توانند در این بخش حضور یابند، تصریح کرد: بخش سیکاف از دیگر بخش های اینوتکس ۲۰۲۳ و مختص فعالان کسب و کاری است که می توانند با خانواده در این بخش حضور یابند. این بخش در سالهای گذشته به علت برگزاری کارگاه های استعدادیابی و تفکر خلاق با استقبال خانواده ها مواجه گردید.
وی با اشاره به اینکه یکی از بخش های نمایشگاه اینوتکس در ارتباط با موضوعات عمومی کسب و کار است، اظهار داشت: در استیج دیگر اینوتکس ۲۰۲۳ برخی فناوری ها مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار می گیرد. بعنوان مثال هوش مصنوعی یکی از موضوعات مهم نمایشگاه در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
فشمی افزود: همینطور در “استیج فروم حکمرانی” فضایی برای فعالان بخش خصوصی فراهم آمده تا بتوانند حول محور فناوری بحث و بررسی نمایند. در این بخش دغدغه های استارت آپ ها، وضعیت دسترسی آنها به اینترنت، مشکلات و موانع پیشرفت آنها مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
دبیر دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس اضافه کرد: با عنایت به این که در دوره کرونا خیلی از استارت آپ ها از قطعی اینترنت متضرر شدند، می خواهیم در استیج حکمرانی به این مورد بپردازیم؛ ازاین رو از مسؤلان حوزه دعوت به عمل آمده تا از نزدیک با مشکلات استارت آپ ها آشنا گردند.
وی با اشاره به اینکه اینوتکس پیچ یک رقابت استارت آپی است که قبل از نمایشگاه اینوتکس در استانهای مختلف برگزار می شود، اظهار داشت: اصفهان، هرمزگان، خراسان رضوی، اردبیل و تهران همچون استان هایی هستند که اینوتکس پیچ از هفته آینده در آنها برگزار می گردد و طی آن شرکتهای استارت آپی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
به قول این مقام مسئول، استارت آپ های برگزیده در اینوتکس اصلی رقابت می کنند و به آنها جوایزی اعطا می شود.
فشمی با تکیه بر این که ۴۵۰ استارت آپ و شرکت دانش بنیان امکان حضور در اینوتکس ۲۰۲۳ را دارند، اظهار داشت: پارسال در قسمت ریورز پیچ این نمایشگاه تعداد ۶ قرارداد و ۷ تفاهمنامه به ارزش ۳۶۰ میلیاردریال منعقد گردید. همینطور تأمین مالی جمعی ۴۵ میلیاردریال و جذب سرمایه ۱۵ میلیاردریالی از دستاوردهای اینوتکس ۲۰۲۲ بوده است.