کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات با نرم افزاری بومی

به گزارش روش سئو، نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات از دستاوردهای محققان یکی از شرکتهای دانش بنیان است که بهره گیری از آن باعث کاهش هزینه ها می شود.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، کوروش عمرانی، عضو هیات مدیره این شرکت دانش بنیان ضمن اشاره به این که نرم افزار مدیریت ایران ساخت، تمامی فعالیتهای نگهداری و تعمیرات را در سازمان به عهده دارد، اظهار داشت: این فرایند با معرفی تجهیزات و ماشین آلات و اختصاص دستورالعمل های نگهداری پیشگیرانه آنها صورت می گیرد و سپس با کارکرد ماشین آلات نرم افزاری مبادرت به تهیه برنامه های دوره ای پیشگیرانه ماشین آلات می کند.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، وی با اشاره به اینکه این سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات همینطور قابلیت ثبت کلیه فعالیتهای اضطراری اتفاق افتاده سازمان را در خود دارد، افزود: این نرم افزار مبتنی بر فضای ابری، مدت زمان لازم برای ایجاد و تکمیل دستورکارها را می کاهد. همینطور این توانایی را به تکنسین ها می دهد تا با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه، جزئیات اصلی را در محل تعمیر اضافه و بازیابی کنند.
عضو هیات مدیره این شرکت اظهار نمود: امروزه برای تهیه سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات از خارج از کشور باید ۳۵ میلیارد تومان هزینه شود، در حالیکه تهیه نمونه ایران ساخت آن با همان قابلیت ها با مبلغ ۲ میلیارد تومان امکان دارد.

منبع: