اجرای پروژه های مشترک نفتی ونزوئلا با پارک فناوری پردیس

به گزارش روش سئو، تفاهمنامه همکاری پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا با هدف اجرای مشترک پروژه های نفت و گاز در این کشور به امضا رسید.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، میلاد صدرخانلو، رئیس مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس ضمن اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا اظهار داشت: در خلال حضور هیئت اعزامی پارک فناوری پردیس در کشور ونزوئلا و با عنایت به حضور بیشتر از ۱۰ شرکت فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در پارک فناوری پردیس، تفاهمنامه همکاری میان پارک فناوری پردیس و شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا به امضا رسید.
صدرخانلو با اشاره به اینکه شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا نماینده انحصاری دولت این کشور در اکتشاف، پردازش، تولید و تجاری سازی نفت و فرآورده های نفتی این کشور است، اضافه کرد: شرکت ملی نفت و گاز ونزوئلا در نظر دارد تا با مجموعه پارک بعنوان یکی از فعالان اثرگذار در زیست بوم فناوری و نوآوری ایران، همکاری همه جانبه ای را توسعه داده و اجرای مشترک پروژه های نفت و گاز در ونزوئلا را بر مبنای منافع متوازن و متقابل بررسی کند.
به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، وی، مبحث اصلی این تفاهمنامه را عرضه خدمات و تأمین تجهیزات و خدمات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در ونزوئلا توسط شرکتهای فناور پارک عنوان نمود که ۱۷ اولویت تخصصی در این رابطه شناسایی و در تفاهمنامه درج شده است.
رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس اظهار نمود: مطابق تفاهمنامه مذکور، مقرر شد تا طرفین این همکاری، کمیته ای مشترک را تشکیل دهند تا با برگزاری جلسات منظم در طول یک سال، پروژه های عملیاتی لازم را تعریف کرده و توافقات مربوط برای اجرا و پیگیری آنرا به انجام رسانند.

منبع: