معرفی مصالح ساختمانی آنتی باکتریال به صنعت عمران کشور

به گزارش روش سئو، یکی از شرکتهای فعال در حوزه نانو فناوری، با استفاده از نانو نقره مصالح آنتی باکتریال برای ساخت محیط هایی چون بیمارستان به صنعت عمران کشور معرفی کرده است.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، محمدعلی طاهباز، رئیس هیات مدیره این شرکت دانش بنیان در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران نانو در جمع خبرنگاران، تولید افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمانی را از محصولات فناورانه این شرکت دانست و اظهار داشت: ۶ محصول مبتنی بر نانو فناوری ساخته شده در این شرکت، تاییدیه نانو مقیاس را از ستاد فناوری نانو دریافت کرده اند.
وی با اشاره به اینکه تزیینات، رنگ و طراحی داخلی خانه نانویی در ورودی ساختمان خلیج فارس از جانب ما انجام شده است، افزود: ماده بندکشی آنتی باکتریال، ژیکاتکس، میکروسمنت، عایق رطوبتی و رنگ های نما همچون محصولات نانویی است که در این نمایشگاه عرضه نموده ایم.
رئیس هیات مدیره این شرکت، اصلی ترین مزیت مصالح ساختمانی ساخته شده را آنتی باکتریال بودن مواد آن دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از نانو نقره در ساختار این محصولات سبب شده تا این محصولات، کاربردهای بالایی در محیط های بیمارستانی و حتی فضاهای عمومی پیدا کنند.
وی افزود: متاسفانه نمایشگاه نانو سال جاری به علت قطعی گسترده اینترنت و عدم اطلاع رسانی مثبت و مؤثر با کاهش حضور رجوع کنندگان و علاقه مندان به این حوزه روبرو شده است.