خرید مطمئن روغن های صنعتی

شرکت روغن صنعت آروشا متعهد در فروش روانکارهای با کیفیت داخلی و خارجی با ضمانت نامه می باشد.

شرکت های تولید کننده روغن و گریس

امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید انرژی و انواع روانکارهای صنعتی در دنیا وجود دارند که شرکت های چند ملیتی و خصوصی را شامل می شوند. با ما همراه باشید تا با چند شرکت معروف تولید روانکار آشنا شوید.

 

شرکت اکسان موبیل

 شرکت اکسان موبیل یک شرکت آمریکایی است که در سال ۱۹۱۱ میلادی افتتاح شده ولی در سال ۱۹۲۰ به ثبت رسیده است . و در بورس آمریکا قابل معامله می باشد. اکسان موبیل یک کمپانی نفتی بزرگ در کشور آمریکاست که در حوزه تولید انرژی و روانکار فعال می باشد. امروزه روغن موبیل از با کیفیت ترین روغن های تولیدی در جهان می باشد. موبیل بعد از به ثبت رسیدن در سال ۱۹۹۹ شرکت اکسان سهام این شرکت را خریداری کرد و هر دو شرکت با یکدیگر ادغام شدند و هم اکنون هر دو شرکت با نام تجاری اکسان موبیل مشغول به فعالیت در حوزه انرژی می باشند .

 

شرکت والوالین

شرکت والوالین قبلا بخشی از شرکت Ashland آمریکایی بود که این فعالیت قسمت والوالین را در سال ۲۰۱۷ میلادی جدا کرد تا والوالین به عنوان یک شرکت مستقل تولید کننده روغن موتور در جهان شناخته شود . تولیدات والوالین را روغن موتور، روغن دنده، گریس و ضد یخ برای مصارف خودرویی تشکیل میدهد. شرکت والوالین به وسیله جان الیس (Dr. John Ellis) تاسیس شد. او در سال ۱۸۶۶ میلادی روانکار بر پایه نفت را تولید و محصولات خود را در سال ۱۸۷۳ در ایالت نیویورک آمریکا عرضه کرد. امروزه شرکت والوالین یکی از بزرگترین تولیدکننده روغن و محصولات روانکاری خودرو می باشد. روغن موتور والوالین در بیش از ۱۰۰ کشور جهان مصرف می شود.

 

شرکت کاسترول

کاسترول یکی از برندهای تولیدی شکت بی پی می باشد. شرکت بی پی از برند کاسترول برای تولید روغن های صنعتی کاسترول، روغن موتور و روغن دریایی کاسترول استفاده می کند. روغن صنعتی کاسترول از معروفترین و پرمصرفترین روغن های صنعتی در جهان می باشد. روغن کاسترول در صنایع مختلف نظیر تولید سیمان ، پتروشیمی ، برق ، خودروسازی ، صنایع غذایی ، تولید دارو استفاده می شود. از انواع روغن کاسترول می توان به روغن کمپرسور کاسترول، روغن دنده صنعتی کاسترول، روغن توربین کاسترول، روغن انتقال حرارت ، روغن تراش ، روغن ضد آتش اشاره کرد. شرکت کاسترول تولیدکننده انواع روغن موتور ، روغن موتور دریایی و گریس نسوز نیز می باشد. قبل از خرید اطلاعات تولیدکننده دستگاه را مطالعه کنید تا روغن متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

 

شرکت فوکس

فوکس پترولوب (‏Fuchs Petrolub AG‏) یکی از شرکت های خصوصی در زمینه تولید روانکار، روغن موتور، روغن صنعتی و گریس ‏می باشد. این شرکت در سال ۱۹۳۱ در آلمان تاسیس شد و مقر آن در شهر مانهایم کشور آلمان می باشد.

فوکس شامل ۵۸ شرکت زیر مجموعه و دارای بیش از ۵۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا می باشد. در سال ۲۰۱۵ شرکت فوکس توانست برای اولین بار به درآمد حاصل از فروش ۲ میلیارد دلاری دست پیدا کند. ‏امروزه فوکس شرکت موفق در تولید روغن و گریس می باشد .

 

شرکت شل

رویال داچ شل در سال ۱۹۰۷ با ترکیب ۲ شرکت بزرگ رویال داچ و شل که دو شرکت هلندی و بریتانیایی بودند تاسیس شد. شل یکی از شرکت های بزرگ تولید انرژی و روغن در جهان می باشد. شل جهت رقابت با استاندارد اویل که شرکت آمریکایی آن زمان بود در اروپا تاسیس شد. امروزه شل یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان است. سهام شرکت شل در بورس آمریکا و اروپا قابل معامله می باشد. شرکت شل در اکثر کشورهای مختلف جهان فعال ودارای شعبات متعدد و پالایش کننده فراورده های نفتی می باشد. فعاليت اصلي شرکت شل اکتشاف، استخراج نفت و همچنین پالايش و توزيع فراورده های نفتي است. شل همچنين در زمینه تولید روغن صنعتی ، روغن موتور ، گریس شل فعال می باشد .

 

شرکت توتال

توتال یکی از بزرگترین شرکت های استخراج نفت و تولید انرژی می باشد که در فرانسه می باشد، توتال در زمینه پالایش فراورده های نفتی، استخراج نفت و گاز و تولد روانکار، روغن موتور و گریس صنعتی با برندهای توتال و الف Elf فعال می باشد.

شرکت توتال یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان است. توتال فرانسه بعد از شرکت شل بزرگترین شرکت نفتی اروپا می باشد. مرکز شرکت توتال در پاریس است‏ ولی شرکت توتال در اکثر کشورهای جهان تولید و فروش محصولات خود را انجام می دهد.‏ سهام توتال در بازار بورس نیویورک و اروپا معامله می شود. شرکت توتال فرانسه دارای سابقه همکاری با کشور ایران را در پروژه های مختلف دارد. توتال پروژه های استخراج و اکتشاف نفت و گاز متعددی در ایران انجام داده است . روغن توتال در بازار ایران در مصارف خوردویی و صنعتی برند شناخته شده ای می باشد. روغن توتال یکی از محبوبترین روغن صنعتی و روغن موتور درایران می باشد.

شرکت کلوبر آلمان

کلوبریک شرکت آلمانی است که مقر آن در شهر مونیخ ‏‏آلمان واقع شده است. شرکت آلمانی کلوبر تولید کننده انواع روانکارهای تخصصی، روغن صنعتی و گریس های صنعتی برای استفاده در انواع صنایع می باشد.‏ شرکت کلوبر طیف وسیعی از روغن و گریس های صنعتی را تولید می کند. کلوبر در اکثر نقاط جهان فعال می باشد و گریس کلوبر یکی از پر فروشترین گریس های تخصصی در جهان می باشد.

 

خرید مطمئن روغن های صنعتی

شرکت روغن صنعت آروشا متعهد در فروش روانکارهای با کیفیت داخلی و خارجی با ضمانت نامه می باشد. جهت اطلاع بیشتر از محصولات با ما تماس بگیرید . تلفن : ۲۲۹۲۰۴۹۹