اعلام فراخوان شرکت در کارگاه آموزشی آشنایی با شرکت های خلاق و نوآور

به گزارش روش سئو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز فراخوان ثبت نام در کارگاه آموزشی شرکتهای خلاق و نوآور در این دانشگاه اطلاع داد.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر علی صدر با بیان این خبر اضافه کرد: به منظور آشنایی با نحوه شکل گیری، ارزیابی، مسائل حقوقی و امتیازات قانونی شرکتهای خلاق و نوآور و افزایش سطح آگاهی ذی نفعان، با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارگاه آموزشی تحت عنوان آشنایی با شرکتهای خلاق و فرآیندهای تأسیس و ارزیابی ۳۰ شهریورماه سالجاری در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می گردد.
دکتر صدر اضافه کرد: تمامی دست اندرکاران حوزه پژوهش و فناوری شامل همکاران واحدهای استانی، مراکز آموزش علمی کاربردی فعال، مراکز رشد و نوآوری استان ها، مدرسان و خصوصاً هسته های فناور و شرکتهای دانشگاهی می توانند از راه نشانی https: //uastartup.uast.ac.ir/fa/form/691/khalagh در این کارگاه آموزشی شرکت نمایند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این دوره آموزشی، زمینه آشنایی با مباحث تخصصی حوزه شرکتهای نوآور و صنایع خلاق و نقش آفرینی بیشتر فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری دانشگاه در عرصه اقتصاد صنایع خلاق کشور و بسترسازی برای تحقق عملی شعار سال فراهم گردد.