ارتقاء ایمنی کارگاه های تولیدی با کف پوش های ضد الکتریسیته ساکن

روش سئو: تعدادی از محققان یکی از شرکت های فناور برمبنای نیاز شرکت های داروسازی به کفپوش های ویژه، تولید این محصول را در دستور کار خود قرار دادند و الان خیلی از کارخانه های تولید دارو از مزایای این محصول بهره مند می شوند.
به گزارش روش سئو به نقل از ستاد نانو، پردیس رستم زاده مدیر عامل یکی از شرکت های فناور ایده راه اندازی و تاسیس این شرکت را بازدید از یک کارخانه داروسازی دانست و اضافه کرد: در آنجا من و هم بنیان گذارم متوجه مشکلات در کف پوش های مورد استفاده در آن کارخانه شدیم که مدیران آن شرکت چندان به ریشه مشکلات موجود در کف پوش ها واقف نبودند و از آنجا بود که ایده توسعه فناوری کف پوش های پیشرفته برای پاسخ به نیاز بازار شکل گرفت.
وی افزود: ملزومات قانونی در بخش داروسازی به شکلی است که باید کارخانه ها از کف پوش هایی با خاصیت های خاص نظیر ضد سایش بودن، قابل شست وشو بودن، جلوگیری از پخش شدن ذرات از سطح بهره گیرند.
رستم زاده اشاره کرد: ما از سال ۱۳۹۱ بر روی تولید کف پوش هایی جهت استفاده در فضاهای مختلف متمرکز شدیم و موفق به دریافت گواهی نانومقیاس شدیم و هم اکنون شرکت های داروسازی مختلفی نظیر تولید دارو، عبیدی، مینا سرنگ از محصولات ما استفاده می نمایند.
وی تصریح کرد: کفپوش های تولید شده برای حوزه های مختلف نظیر اتاق های تمیز و محلهای بهداشتی، محیط های صنعتی، سالن های تولید و انبارها، صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع دارویی و شیمیایی، پارکینگ خودرو ها و محلهای تجاری و مسکونی قابل استفاده می باشد.
این دانش آموخته رشته پلیمر در پژوهشگاه پلیمر از تولید کف پوش های مناسب برای سطح بتن و کف پوش هایی با خواص ضد سایش و ضد الکتریسیته ساکن آگاهی داد که موجب افزایش ایمنی در محیط کار می شوند.
رستم زاده با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه نانو اظهار داشت: ما امسال بصورت مستقل در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ حضور داریم چونکه فضای نمایشگاه نانو بسیار پویا است و امکان ارتباط با فعالان حوزه نانو برای شرکتها وجود دارد. بدین جهت ما دو راهبرد اصلی را دنبال می کنیم؛ اول بدنبال ارائه توانمندی ها و معرفی سبد محصولات به مخاطبان هستیم و دومین راهبرد ما شناسایی کسب و کارمان به گروههای هدف، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها است.

منبع: