ارائه خدمات بهینه به مشتریان با سامانه پژوهشگران دانش بنیان

روش سئو: سامانه هوشمند مبتنی بر شبکه بانکی کشور محصول یکی از شرکت های دانش بنیان است و صاحبان کسب وکار با بهره گیری از این سامانه قادرند انواع خدمات را به مشتریان عرضه کنند.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، علی موقر، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: نرم افزار طراحی شده در این شرکت یک بسته کامل نرم افزار مالی و اداری بوده که بصورت اختصاصی و با هدف ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند و خلاق به شرکتها و سازمان ها برای ارتقای سطح راندمان، کارایی و بهبود همکاری سازمانی در آنها، طراحی و تولید شده است.
وی اظهار داشت: این سامانه هوشمند طراحی شده در این شرکت قابلیت های منحصر به فردی را به شرکتها و سازمان ها ارائه کرده و از آن جایی که در طراحی و تولید این نرم افزارها به نیازهای حال و آینده مدیران سازمان ها و شرکتها توجه شده، به مدیران سازمان ها و شرکتها در راستای مدیریت هوشمند سازمان کمک قابل توجهی می کند.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، موقر اشاره کرد: این سامانه با ساختار فنی منعطف، از تمامی کسب و کارھای کوچک و بزرگ با چندین شعبه و انبار پشتیبانی می کند، ضمن آنکه سامانه همراه با اپلیکشن های سازگار با انواع گوشیهای هوشمند، این امکان را می دهد که صاحبان فروشگاه، غرفه داران و یا تامین کنندگان کالا بتوانند در ھر لحظه و ھر مکانی با ھر وسیله ای که امکان اتصال به اینترنت را دارد، از وضعیت کسب وکار و فروش در لحظه خود باخبر شوند و آخرین گزارشات را به لحظه مشاھده کنند.
مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، ارائه زیر سیستم های لجستیک و تحویل کالا، ارائه الگوریتم های فروش مویرگی و بازاریابی فروش، امکان ارسال اطلاعات به زیر سیستم های داخلی کسب وکارها و بنگاه های اقتصادی را از قابلیت های این سامانه نام برد.

منبع: