نمایش دستاوردهای فناورانه دانش بنیان ها در نمایشگاه عراق

روش سئو: شرکت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه اختصاصی کالاهای ایرانی در عراق، آخرین دستاوردهای فناورانه خودرا به نمایش می گذارند.
به گزارش روش سئو به نقل از ایسنا، “نمایشگاه نوکاپ”، رویدادی است که در بصره عراق با هدف “تبادل اطلاعات فنی و تجاری و گسترش مبادلات تجاری بمنظور توسعه مبادلات اقتصادی و مقایسه مصنوعات داخلی با فرآورده های خارجی بمنظور رشد کیفی اقتصادی و رقابت سالم”، “ایجاد زمینه مساعد برای معرفی آخرین پدیده های صنعتی و تکنولوژی” از ۹ تا ۱۸ آذرماه امسال برگزار می گردد.
“ایجاد تسهیلات لازم در راستای رشد بخش های مختلف اقتصادی بوسیله همکاریهای دو کشور”، “ایجاد زمینه مساعد برای نمایش کالاهای صادراتی جهت رشد و توسعه صادرات اینگونه کالاها”، “آشنائی بازدیدکنندگان عراقی با کالا و تکنولوژی ایرانی و انتخاب اصلح از میان آنها”، “انعکاس نمایشگاهی سیاست های جذب سرمایه گذاری خارجی بوسیله مشارکت فعال بخش های اقتصادی در نمایشگاه ها” از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تلاش است تا با فراهم کردن امکان حضور شرکت های دانش بنیان در رویدادها و نمایشگاه های بین المللی؛ بازار این شرکتها را در دنیا توسعه دهد.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، استان بصره به عنوان دومین استان راهبردی و مهم کشور عراق شناخته می شود. این شهر علاوه بر این که تنها شهر بندری این کشور شمرده می شود، یکی از بارونق ترین شهرها در حوزه تجارت و تبادلات تجاری این کشور هم هست. بنا بر این ورود محصولات دانش بنیان و خلاق ایرانی به این شهر می تواند مزایای اقتصادی و مالی زیادی برای آنها داشته باشد.

منبع: